Kreatura roku dla kampanii PKO Banku Polskiego

  • Spot “Miłość Mamy Za Zero” zwyciężył w konkursie reklamy „Kreatura”

  • Wygrała kreacja z udziałem vlogera Martina Stankiewicza

W XXI edycji konkursu niezależnej kreacji w reklamie „Kreatura”, kampania produktu PKO Konto dla Młodych #MiłośćMamyZaZero zwyciężyła w kategorii Digital – projekty z blogerami i vlogerami. W reklamie wystąpił jeden z najpopularniejszych przedstawicieli polskiej vlogosfery – Martin Stankiewicz.

Motywem przewodnim spotu PKO Banku Polskiego jest sonda uliczna przeprowadzana przez Martina Stankiewicza. Pytanie było proste: „Kiedy powiedziałaś/łeś mamie, że ją kochasz?”, ale odpowiedzi sprawiły wiele kłopotów. W drugiej części reklamy przeprowadzono eksperyment – respondenci zaprosili swoje mamy do kina. Były one przekonane, że idą na zwykły seans, tymczasem to, co wydarzyło się potem, przeszło ich najśmielsze oczekiwania. Jak to się skończyło?

Reklama poruszyła setki tysięcy internautów.

Spot reklamowy “Miłość Mamy Za Zero” został także wyróżniony przez serwis Nowy Marketing, jako jeden z najlepszych filmów walentynkowych.

W ubiegłym roku Bank prowadził kampanię PKO Konto dla Młodych pod hasłem „Dużo za zero”, w której również wystąpił Martin Stankiewicz. W ramach kampanii w dwóch lokalizacjach w Warszawie powstały murale z napisem „zero złotych” będące jednocześnie tłem spotu. Kampanię dla Banku zrealizowała Agencja Warszawa.

Konkurs niezależnej polskiej kreacji Kreatura jest organizowany przez „Media&Marketing Polska”. Jego celem jest wyróżnienie i uhonorowanie twórców polskiej sztuki reklamowej. Projekty oceniane są pod kątem oryginalności i innowacyjności pomysłu oraz ponadprzeciętnej jakości wykonania. W tym roku jury oceniło aż 132 prace.

Exit mobile version