Kredyt gotówkowy dla jednoosobowej działalności gospodarczej dostępny online w Banku Millennium

Klienci Banku Millennium, prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą,  mogą uzyskać kredyt gotówkowy całkowicie online, w serwisie internetowym Millenet i aplikacji mobilnej. Możliwość ta dotyczy osób, które otrzymały od banku ofertę, przygotowaną na podstawie historii współpracy firmy z bankiem i spełnią warunki tej oferty. Środki mogą być wypłacone nawet w kilka minut po podpisaniu umowy online.

Wniosek o kredyt składa się z jednej, prostej strony, dane firmy zaciągają się automatycznie z CEIDG. Klient odpowiada tylko na kilka prostych pytań oraz wypełnia sekcję oświadczeń i zgód. Dalej wniosek procesuje się automatycznie i w przypadku decyzji pozytywnej klient od razu otrzymuje umowę do podpisu. Jeżeli kwota pożyczki nie wymaga zgody współmałżonka, środki wypłacane są nawet w ciągu kilku minut od podpisania umowy.

Rozwój oferty dla klientów prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą zajmuje szczególne miejsce w strategii naszego banku. W ramach projektów, dzięki którym realizujemy tę strategię, są zarówno zadania mające na celu stworzenie kompleksowej oferty produktowej dla tego segmentu, jak i takie, które mają na celu uproszczenie procesu kredytowego i jednocześnie ułatwiają dostęp do naszej oferty. Dlatego z przyjemnością pragniemy poinformować, że wdrożyliśmy rozwiązanie, które pozwoli naszym klientom na otrzymanie kredytu gotówkowego w wygodnym procesie online – mówi Waldemar Jarek, kierujący Wydziałem Kredytów Konsumpcyjnych w Banku Millennium

Jak zawsze dbamy o budowanie wyjątkowych doświadczeń klientów, dlatego wniosek o kredyt gotówkowy dla mikroprzedsiębiorców jest krótki, transparentny i zautomatyzowany. Klient może go wypełnić wygodnie online, a dodatkowo na każdym etapie wniosku może korzystać ze wsparcia eksperta na czacie. Projektując to rozwiązanie, korzystaliśmy z naszych doświadczeń w budowaniu omnikanałowego procesu pożyczki gotówkowej dla klientów indywidualnych, który rozwijamy od kilku lat wspólnie z naszymi klientami. Udostępnienie tego procesu to dla nas krok milowy w drodze do realizacji naszej strategii, w której w segmencie mikroprzedsiębiorców cyfrowe procesy kredytowe są jednym z motorów wzrostu – mówi Tomasz Brzostowski, kierujący Wydziałem Sprzedaży w Bankowości Elektronicznej, Bank Millennium.

W przypadku kredytów, których kwota wymaga zgody współmałżonka lub gdy konieczne jest dostarczenie dodatkowych dokumentów, np. potwierdzającego rozdzielność majątkową, klient zostanie proszony o udanie się do dowolnej placówki Banku Millennium.

ŹRÓDŁOBank Millennium S.A.