„Kto wie, jak oszczędzać – ten ma!” – przekonuje w nowej reklamie ING

ING Bank Śląski powraca z komunikacją konta oszczędnościowego. W nowej serii spotów reklamowych bank przekonuje Polaków do oszczędzania, dając im wskazówki i podpowiedzi pomocne w tym obszarze finansów. W ramach oferty specjalnej bank proponuje klientom 2,5% na koncie oszczędnościowym.

Jak wynika z badania zrealizowanego dla ING Banku Śląskiego przez TNS Polska, aż 84% Polaków uważa, że kto ma wiedzę, ten ma większą szansę na sukces w każdej dziedzinie życia. Stąd wypowiadane w spotach przez Marka Kondrata hasło nowej kampanii ING: „Kto wie, jak oszczędzać ­­­­­­– ten ma!”. Uznana aktorka Agata Kulesza, występująca także w poprzednich reklamach banku, tym razem wciela się w rolę taksówkarki. Podczas kursu przez miasto z zaciekawieniem obserwuje swoich pasażerów i ich stosunek do pieniędzy. Podróż staje się okazją do ciekawych, życiowych dyskusji o oszczędzaniu, które kończą się podpowiedziami i wskazówkami, dostosowanymi do indywidualnej sytuacji bohaterów.

Z naszego badania wynika, że ponad połowa Polaków uważa, że oszczędzanie leży w ich naturze, a blisko 90% że można się go nauczyć. Wynika z tego, że jesteśmy otwarci na naukę i rozwój osobisty w tym obszarze. Dlatego konsekwentnie wspieramy Polaków w pracy nad postawą związaną z finansami, skłaniając do refleksji nad mechanizmami rządzącymi oszczędzaniem – powiedziała Barbara Pasterczyk, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w ING Banku Śląskim.

W ramach oferty specjalnej „Bonus na start”, skierowanej do klientów rozpoczynających oszczędzanie w ING, bank proponuje oprocentowanie środków na Otwartym Koncie Oszczędnościowym w wysokości 2,5% w skali roku. Klienci którzy już oszczędzają z ING, mogą skorzystać z kolejnej odsłony oferty „Otwarte Konto Oszczędnościowe Bonus”, w ramach której bank proponuje oprocentowanie w wysokości 2,5% w skali roku za nowe środki. Oprocentowanie obowiązuje przez 4 miesiące od otwarcia konta, a z ofert można skorzystać do 31 sierpnia 2015 r.

Więcej informacji na stronie: http://www.ingbank.pl/oszczedzaj/

Tytuł kampanii: „Kto wie, jak oszczędzać – ten ma!”

Data rozpoczęcia kampanii: od 28.06. 2015 r.

Narzędzia:

  • TV: spoty w stacjach ogólnopolskich i niszowych;
  • Internet:  kampania na największych portalach m.in. onet.pl, wp.pl, interia.pl, gazeta.pl , serwisy VOD, youtube.pl
  • Oddziały: wyklejki na witrynach, plakaty, ulotki.

Strategia komunikacji, kreacja, copy: Brain

Zakup mediów: Lowe Media

Cele komunikacyjne:

  • dalsze wzmocnienie wizerunku ING, jako banku oszczędnościowego który uczy, wspiera, motywuje i inspiruje Polaków do oszczędzania;
  • zbudowanie świadomości atrakcyjnej oferty, zarówno dla nowych, jak i obecnych klientów banku.

Nowy spot dostępny jest na serwisie You Tube.

Dane na podstawie badania zrealizowanego dla ING Banku Śląskiego przez TNS Polska. Badanie przeprowadzono w ramach badania Omnibus, realizowanego metodą CAPI, na reprezentatywnej, ogólnopolskiej próbie 1016 osób, w terminie od 22 do 27 maja 2015 roku.

źródło: ING Bank Śląski