Pekao dołącza do partnerów pierwszej edycji nowego festiwalu na mapie Polski – Bittersweet Festival, który odbędzie się w dniach 14-16.08 w Parku Cytadela w Poznaniu. Bank podczas wydarzenia wystąpi z własną strefą: LEVEL WYŻEJ. DŹWIĘK – GŁOŚNIEJ!, poświęconą muzyce oraz gamingowi.
Obecność Pekao na Bittersweet Festival wpisuje się w platformę komunikacyjną banku „Jak nie teraz to kiedy…?”, która powstała z myślą o młodych i dla młodych. Jej celem jest wspieranie ich w realizacji pasji, stawiając na autentyczność, energię i prawdziwe potrzeby.
Podczas wydarzenia stanie strefa banku: LEVEL WYŻEJ. DŹWIĘK – GŁOŚNIEJ!. Będzie ona poświęcona dwóm pasjom kluczowym dla Gen Z – muzyce oraz gamingowi. Zostaną w niej zorganizowane między innymi turnieje w Fortnite, przestrzeń do tańca z muzyką wybieraną przez sprawdzonych dj’ów oraz niespodzianki, które zadbają o niezapomniane emocje oraz wyjątkową zabawę podczas długiego, sierpniowego weekendu.
Na Bittersweet Festival nie zabraknie też wielkich gwiazd i wyjątkowych koncertów. Nelly Furtado oraz Empire of the Sun wracają do Polski po 15 latach, Taco Hamingway zagra jedyny koncert w tym roku, a wisienką na torcie będzie koncert Post Malone.
– Festiwale to wyjątkowy czas w roku. To moment, kiedy młodzi ludzie chcą zapomnieć na chwilę o codziennych obowiązkach, problemach i po prostu szukają miejsca do ekspresji siebie, swoich emocji i swojego stylu. Platforma “Jak nie teraz to kiedy…?” idealnie wpisuje się w te potrzeby, dlatego decyzja o współpracy z Bittersweet Festival to kolejny krok w rozwoju naszych działań dedykowanych młodym. Do zobaczenia w Poznaniu! – mówi Jorge Sánchez, dyrektor Departamentu Marketingu w Banku Pekao S.A.
– Każda marka, która chce budować silne relacje ze swoimi młodymi klientami, musi szukać angażujących rozwiązań, łącząc świat digitalu z unikalnymi doświadczeniami w realu. Bittersweet Festival to nowa marka na rynku letnich festiwali w Polsce, za którą stoi doświadczony organizator wielu największych wydarzeń muzycznych w naszym kraju. Misja i wartości festiwalu, w których zawierają się zarówno nostalgia, jak i otwarcie się na nowości, inkluzywność oraz dobrostan psychiczny to kwestie ważne zarówno dla nas, jak i dla festiwalowej publiczności. Nasza strefa oraz wszystkie zaplanowane działania idealnie wpisują się w obraną strategię banku dotyczącą komunikacji do młodych. Nie możemy doczekać się wspaniałej zabawy, dzięki której wejdziemy na LEVEL WYŻEJ! – dodaje Artur Brudnicki, dyrektor Biura Komunikacji Marketingowej w Banku Pekao S.A.
Za kompleksową realizację działań, od platformy, przez ideę kreatywną, egzekucję oraz realizację eventową, odpowiada agencja Spot and Dot. Partnerem działań gamingowych jest agencja marketingu gamingowego Be Loud przy wsparciu agencji Sales & More.