Już 30 lipca br. w Kostrzynie nad Odrą rozpocznie się XXI Przystanek Woodstock. To największy letni festiwal muzyczny w Polsce i jeden z największych w Europie. Firma MasterCard już po raz czwarty jest sponsorem tego wyjątkowego wydarzenia oraz zaangażowała się w organizację atrakcji dla festiwalowiczów.
Dla uczestników Przystanku Woodstock firma MasterCard przygotowała interaktywną zabawę, która bazuje na technologii Human Joystic – gracze kontrolują wyświetlające się na ekranie przedmioty poprzez podniesienie rąk i przesuwanie obiektów gestami w różnych kierunkach. Zadaniem uczestnika zabawy będzie złapanie jak największej liczby wirtualnych monet do wirtualnej karty płatniczej. Udział w grze zostanie nagrodzony prawdziwą, zbliżeniową kartą płatniczą zasiloną kwotą 10 zł. Będzie nią można zapłacić za zakupy w jednym ze 150 terminali zbliżeniowych na terenie festiwalu, a także zasilić dodatkowymi funduszami. MasterCard przygotował w tym celu 3 000 takich kart.
„Już czwarty raz wspieramy i promujemy wygodne, szybkie i bezpieczne płatności zbliżeniowe na Przystanku Woodstock. W tym roku będziemy wspólnie z Woodstockowiczami wymieniać wirtualną gotówkę na prawdziwe karty płatnicze MasterCard – mówi Bartosz Ciołkowski, Dyrektor Generalny polskiego oddziału MasterCard Europe. – Poprzez tę zabawę chcemy pokazać, że karta płatnicza jest bezpieczniejsza i wygodniejsza niż gotówka, zwłaszcza podczas festiwalu. Bezgotówkowe transakcje są szybsze, dzięki czemu fani muzyki mogą słuchać swoich idoli, zamiast tracić czas stojąc w kolejkach.”
MasterCard był w tym roku również partnerem Eliminacji do Przystanku Woodstock. W konkursie, trwającym od lutego bieżącego roku, wyłoniono siedem zespołów, które zagrają na tegorocznym festiwalu. Są to: Organek, Black Radio, Pull The Wire, People of the Haze, Venflon, Oberschlesien i Skowyt.
źródło: MasterCard