26 maja ING Bank Śląski rozpoczyna kampanię promującą Moje ING – nową, osobistą bankowość dla klientów indywidualnych. Bank kontynuuje w niej strategię komunikacji opartą na inspirowaniu i zachęcaniu Polaków do działania i wykorzystywania drzemiącego w nich potencjału.
ING w swojej komunikacji od kilku lat zachęca Polaków do brania życia w swoje ręce. Im bardziej jest ono zgodne z naszymi oczekiwaniami, tym większą odczuwamy satysfakcję. Tę obserwację potwierdza raport „Diagnoza Społeczna 2015”, w którym takie wartości jak niezależność, samosterowność czy samorealizacja, nabrały w przeciągu ostatnich kilku lat na znaczeniu. Na pytanie „Od kogo/czego zależał miniony rok”, trzech na czterech Polaków odpowiedziało „Ode mnie” – powiedziała Barbara Pasterczyk, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w ING Banku Śląskim.
Kampania została podzielona na dwa etapy. Celem pierwszej fazy komunikacji jest zaintrygowanie i zbudowanie świadomości usługi oraz pozytywnych emocji – tak wokół produktu, jak i marki. Idea spotu wprowadzającego kampanię opiera się na wykorzystaniu kontekstu znaczeniowego słowa „moje”. Słowem tym określamy wszystko z czym się identyfikujemy, o co dbamy i co jest nam bliskie. Te pozytywne konotacje ING chce przełożyć na skojarzenia z bankiem oraz nową bankowością Moje ING.
W zasadniczej części kampanii namawiamy do podejmowania niezależnych decyzji, zgodnych z własnymi aspiracjami. Zachęcamy do odwagi w tym obszarze, ale również poparcia ich racjonalnymi argumentami. Pomocą w procesie podejmowania decyzji będzie nowy system – Moje ING. Tym samym wspieramy naszych klientów nie tylko mobilizującym przekazem, ale także oferując przyjazny produkt – nowoczesną bankowość. Wszystko zgodne z hasłem marki „Liczą się ludzie”– dodała Barbara Pasterczyk.
Nowa bankowość internetowa i mobilna wspiera klientów w zajmowaniu się codziennymi finansami i podejmowaniu ważnych dla nich decyzji, takimi funkcjami jak:
- pełny ogląd budżetu domowego w ujęciu dziennym, miesięcznym i rocznym,
- analiza miesięcznych wydatków w podziale na kategorie, np. dom i rachunki, samochód, rozrywkę,
- intuicyjna wyszukiwarka ostatnich płatności, która ułatwia szybkie wykonanie przelewu,
- wygodne narzędzia ułatwiające oszczędzanie na konkretny cel czy kontrolę swojego budżetu.
Warto zaznaczyć, że system Moje ING automatycznie dostosowuje się do urządzenia, dzięki czemu te same czynności można wykonać równie łatwo na smartfonie, tablecie i komputerze.
Tytuł kampanii: „Moje zmienia wszystko”
Start kampanii: 26 maja 2016 r.
Narzędzia:
Start kampanii: 26 maja 2016 r.
Narzędzia:
- TV: 60’, 30’, 15’ spoty w stacjach ogólnopolskich i niszowych
- Internet: VOD, display, social media
- Kina
- OOH: billboardy
- Materiały w placówkach banku
Kreacja: Brain
Media: Dom mediowy MullenLowe MediaHub
Kreacje internetowe: GONG
BTL: Brain
Media: Dom mediowy MullenLowe MediaHub
Kreacje internetowe: GONG
BTL: Brain
źródło: ING Bank Śląski