- Do 15 sierpnia potrwa nowa kampania telewizyjna PKO Banku Polskiego i PKO Ubezpieczenia.
- Celem kampanii jest poinformowanie o zaletach wybranych ubezpieczeń w PKO Banku Polskim i ich dostępności on-line.
- Bank ma w swojej ofercie coraz więcej ubezpieczeń, które nie są powiązane z produktami bankowymi.
Do 15 sierpnia potrwa nowa, telewizyjna kampania PKO Banku Polskiego i PKO Ubezpieczenia. Jej celem jest poinformowanie o coraz bogatszej ofercie ubezpieczeń grupy PKO i jej dostępności on-line. Oferta obejmuje nie tylko ubezpieczenia powiązane z produktami bankowymi, ale też samodzielne, które chronią życie, zdrowie i majątek.
– W ramach kampanii będziemy emitować 15-sekundowy spot obrazujący trzy sytuacje życiowe, które mogą się zdarzyć nagle i być nieprzyjemne w skutkach. Dlatego warto rozważyć wcześniejsze zapewnienie sobie pomocy ubezpieczyciela. Przygotowany spot jest z jednej strony konkretny i jasno pokazuje ryzyka od jakich ubezpieczamy, z drugiej jest lekki w formie. Myślę, że zwróci uwagę telewidza i wzbudzi refleksję. Chcemy przekazać obecnym i potencjalnym klientom PKO, że z naszymi ubezpieczeniami mogą poczuć się bezpiecznie i otrzymać wsparcie, kiedy tego potrzebują.
– mówi Ewa Kapacka, dyrektor Biura Marketingu i PR PKO Ubezpieczenia