- Klienci PKO Banku Polskiego i kibice wszystkich klubów Ekstraklasy będą mogli posługiwać się nowymi kartami z wizerunkami swoich klubów.
- Wygląd każdej z odnowionych kart współtworzyli przedstawiciele PKO Banku Polskiego i klubów Ekstraklasy.
- Posiadanie Oficjalnej Karty Ekstraklasy daje przepustkę do wielu nagród w konkursach odbywających się w kanałach społecznościowych PKO Bank Polski Grajmy Razem.
Od 1 marca kibice klubów PKO Ekstraklasy i klienci PKO Banku Polskiego mogą posługiwać się nowymi kartami debetowymi z wyeksponowanymi herbami klubów piłkarskich. To jedyny taki produkt na rynku. W ramach współpracy PKO Banku Polskiego i drużyn występujących w Ekstraklasie to przedstawiciele każdego z klubów zaprojektowali wygląd karty własnego zespołu.
– PKO Bank Polski nowym rebrandingiem klubowych elementów chce po raz kolejny udowodnić, że jest blisko kibiców i jako sponsor tytularny wychodzi naprzeciw oczekiwaniom wielu fanów. Przez ostatni rok zbieraliśmy informacje o nowych sposobach włączania kibiców i naszych klientów w krwiobieg działania PKO Banku Polskiego i Ekstraklasy. Z nowymi, przerobionymi wizerunkami, karty mogą stać się jeszcze lepszą wizytówką każdego z kibiców. Osobisty charakter karty debetowej podkreśla naszą technikę działania, by każdy mógł się identyfikować z produktami bankowymi jak i najpopularniejszą ligą sportową w naszym kraju. Pamiętajmy też, że posiadanie Oficjalnej Karty Ekstraklasy daje przepustkę do wielu nagród w konkursach odbywających się na kanałach społecznościowych PKO Bank Polski Grajmy Razem.
– mówi Mariusz Chłopik, dyrektor ds. Ekstraklasy i Gamingu PKO Banku Polskiego