mBank od zawsze proponuje swoim klientom rozwiązania technologiczne, które są proste i intuicyjne. Idea „technologii do usług” była też kluczowa podczas tworzenia nowego www. Strona będzie szybciej się ładować dzięki temu, że jest zbudowana w chmurze a uproszczone treści pozwolą łatwiej znaleźć informacje. Strona powstała z myślą o urządzeniach mobilnych (mobile-first by design) i będzie udostępniona użytkownikom już 9 marca. Co ważne, bank nie zmienia wyglądu strony logowania do serwisu bankowości internetowej.
Co miesiąc strona informacyjna mBanku notuje średnio 12 mln odsłon. To źródło wiedzy na temat banku i oferty produktowej jak również najnowszych informacji ważnych dla klientów.
Dlatego kluczowe jest, aby klienci mogli szybko i bez problemów odnaleźć informacje, na których im zależy. Wiele wysiłku włożyliśmy w uproszczenie nawigacji i dostosowanie jej do najnowszych trendów UX-owych – Monika Pabich, wicedyrektor departamentu Omnichannel w mBanku
W warstwie wizualnej nowa strona została zaprojektowana w oparciu o najnowsze trendy. Sposób prezentacji treści np. dot. usług czy produktów bankowych na stronie jest spójny i przejrzysty. . Co więcej, w zależności od decyzji odbiorcy strona będzie dostępna w trybie jasnym bądź ciemnym.. Natomiast wzbogacenie o takie funkcjonalności jak „przyklejone” menu oraz odnośniki do poszczególnych sekcji pozwoli czytelnikom na sprawne poruszanie się po niej, zwłaszcza na urządzeniach mobilnych, z myślą o których konstruowano stronę.