Klienci Credit Agricole korzystają już z nowego serwisu internetowego CA24 eBank. Znajdą w nim nie tylko nowoczesny wygląd, ale szereg przydatnych funkcji, m.in. do zarządzania kartami czy własnymi finansami.
Zgodnie z zapowiedziami Credit Agricole udostępnił wszystkim klientom indywidualnym oraz firmowym nową bankowość elektroniczną. Wcześniej aktywnie korzystało z tej wersji kilka tysięcy klientów, których bank zaprosił do pilotażu. Uczestnicy pilotażu na bieżąco mogli zgłaszać do banku swoje komentarze i pytania.
– Każda uwaga była dla nas cenna i każdą analizowaliśmy. Wiele z nich przełożyło się na konkretne zmiany w systemie. Dla nas to dowód na zaangażowanie klientów. Cieszyły także pozytywne opinie, bo w pilotażu serwis był uboższy niż aktualnie udostępniona wersja. Wierzę, że ona również odpowie na potrzeby klientów – mówi Michał Bończysty, manager Zespołu Rozwoju Bankowości Internetowej w banku Credit Agricole.
– Nowy serwis internetowy to nasz kolejny już duży krok w obszarze bankowości elektronicznej. W najbliższym czasie chcemy się skupić na rozwoju CA24 eBank i równolegle rozwijać aplikację CA24 Mobile. Nadal będziemy dbać o bezpieczeństwo oraz o użyteczność naszych serwisów – mówi Janusz Kępiński, dyrektor Departamentu Bankowości Internetowej i Mobilnej w banku Credit Agricole.
Bezpieczeństwo danych i środków klientów jest dla Credit Agricole kwestią priorytetową. W nowym serwisie bank zwiększył bezpieczeństwo logowania, a także wprowadził tzw. obrazek bezpieczeństwa. Stanowi on dodatkowe zabezpieczenie i pewnego rodzaju hasło, dzięki któremu klient już podczas logowania może upewnić się, że korzysta z właściwego serwisu transakcyjnego. Rozwiązanie jest proste i wygodne, wybrana grafika pojawia się za każdym razem podczas logowania do serwisu.
Bank pomyślał o klientach niewidomych i niedowidzących. Nowy serwis internetowy został wyposażony w tzw. wersję kontrastową, która ułatwia odczytywanie treści osobom słabo widzącym. Klienci niewidomi mogą skorzystać z programów typu screen reader i obsługiwać system na podstawie odczytywanych przez zewnętrzne oprogramowanie nazw przycisków, etykiet czy innych treści ekranowych.
Nowy serwis docelowo zastąpi dotychczasowy e-bank. Na razie klienci mogą korzystać z obu rozwiązań. Bank zrealizował projekt nowego serwisu we współpracy z firmą Savangard.