Każdy ma swój maraton. Nationale-Nederlanden po raz kolejny kibicuje wszystkim zawodnikom w ich zmaganiach

W ostatni weekend września (26-28 września) ulice Warszawy opanuje coroczna biegowa euforia w ramach 47. Nationale-Nederlanden Maratonu Warszawskiego. Na biegaczy i kibiców ponownie czekają liczne atrakcje, przygotowane przez sponsora tytularnego biegu – Nationale-Nederlanden. Pod hasłem #MójMaraton, Nationale-Nederlanden przypomina o tym, że każda droga, historia i wysiłek mają znaczenie.

Maraton to wyjątkowy symbol pokonywania trudności i stawiania czoła licznym przeszkodom, które tak naprawdę w ogromnej części pojawiają się przed samym startem, z dala od aparatów i wzroku wiwatujących za barierkami kibiców. Nie trzeba jednak przebiec 42 kilometrów, żeby czuć się zwycięzcą we własnym biegu. Każdy z nas na co dzień mierzy się z indywidualnymi wyzwaniami i kamieniami milowymi. Z naszego doświadczenia wiemy, jak ważne jest w tym wszystkim posiadanie wsparcia i takie wsparcie chcemy dawać. Na trasie i poza nią – mówi Marta Maszewska-Danielewicz, dyrektorka ds. komunikacji marketingowej i marki w Nationale-Nederlanden.

Zawsze w formie

Po raz kolejny wydarzeniu towarzyszyć będzie Expo Sport&Fitness zlokalizowane przy Pałacu Kultury i Nauki. Firma przygotowała specjalną strefę #MójMaraton ze stoiskami i atrakcjami, która będzie dostępna w piątek 26 września w godzinach 14:00-20:00 oraz w sobotę 27 września w godzinach 10:00-20:00. Zainteresowani będą mieli możliwość sprawdzenia swojej formy poprzez badania spirometrii (dostępnych jest 70 badań, dlatego warto się pospieszyć!), a także przeprowadzenie ankiety autodiagnostycznej.
Dodatkowo, każdy z odwiedzających strefę będzie mógł zrobić zdjęcie w instabudce, wypełnić krótką ankietę i podzielić się ze światem social mediów, co dla niego znaczy #MójMaraton. Za udział przewidziane są pyszne nagrody pełne dobrej energii.

Do kibicowania, start!

Jeżeli maraton jest sercem całego wydarzenia, to za jego bicie odpowiadają kibice. W samym sercu Warszawy, na skrzyżowaniu ulic Świętokrzyskiej i Mazowieckiej, stanie wyjątkowa strefa kibica Nationale-Nederlanden, z której wsparcie usłyszą nawet najbardziej skoncentrowani maratończycy. Na miejscu czekać będzie piętrowy autobus z otwartym dachem, zapewniający wrażenia rodem z trybuny honorowej. Odbędzie się także spotkanie z trenerem fitness i dziennikarzem sportowym Piotrem Galusem. Doświadczenia pełne energii w strefie kibica wzbogaci impreza z DJ-em i cheerleaderkami, a chwile te upamiętnić można będzie w fotobudce AI w stylu „Nie mogę gadać, właśnie kończę maraton”.

Kolejne strefy kibica znajdą się:

Przy punktach odżywiania na trasie 47. Nationale-Nederlanden Maratonu Warszawskiego (Plac Inwalidów) i trasie biegu Nice To Fit You Warszawska Dycha (Most Poniatowskiego), a tam:
  • niezawodni wolontariusze Nationale-Nederlanden dbający o stały dostęp do napojów dla zawodników, ​
  • zabawa z DJ-em i cheerleaderkami,
  • gadżety do kibicowania,
  • wspólne kibicowanie z animatorami.

Kibicowania ciąg dalszy

Nationale-Nederlanden przygotowało także  masę dodatkowych atrakcji w Marathon Fan Zone. Dzięki nim będzie można nie tylko aktywnie wspierać zawodników, ale także uwolnić własnego ducha aktywności fizycznej.
Dla dzieci przygotowana zostanie ścianka wspinaczkowa, na której w bezpieczny sposób będą mogły testować swoją zwinność. O muzyczną oprawę zadba DJ z muzyką na żywo. Nie zabraknie przy tym przestrzeni na chwilę relaksu w strefie chillu czy możliwości zostawienia swojego twórczego śladu w strefie artystycznej.

Czujemy się mocno związani ze środowiskiem sportów biegowych w Polsce i to niewątpliwa przyjemność móc po raz kolejny bezpośrednio wspierać ich w tak fenomenalnej imprezie. Tym bardziej dokładamy wszelkich starań, żeby doping niosący się po warszawie słychać było możliwie jak najdalej, a to wszystko odbywało się w fantastycznej atmosferze. 47. Nationale-Nederlanden Maraton Warszawski to dla biegaczy i sympatyków aktywności fizycznej prawdziwe święto, a Warszawa staje się tym samym maratonową stolicą. Jako sponsor tytularny chcemy, żeby biegacze czuli nasze wsparcie na każdym kroku, tak samo jak nasi klienci podczas swojego życiowego maratonu – dodaje  Marta Maszewska-Danielewicz.

#BiegamDobrze w maratonie i nie tylko

Kolejny rok z rzędu Nationale-Nederlanden wsparło akcję #BiegamDobrze. Jest ona skierowana do wszystkich zawodników, którzy w ramach uczestnictwa mogą utworzyć charytatywną zbiórkę na rzecz wybranej przez siebie fundacji. Jednocześnie skarbonki trzech osób biorących udział w biegu maratońskim, które do 27 września do 12:00 uzbierają największe kwoty, otrzymają od Nationale-Nederlanden dofinansowanie w wysokości:
  • 15 000 dla największej zbiórki,
  • 10 000 dla drugiej największej zbiórki
  • 5 000 dla trzeciej największej zbiórki.

Każdy kilometr pokonany na trasie maratonu w ramach akcji #BiegamDobrze ma większe znaczenie. Ten niesamowity wysiłek zawodników przekłada się na pomoc dla najbardziej potrzebujących – dla tych, którzy #swójmaraton przeżywają każdego dnia, mierząc się z bardzo trudnymi wyzwaniami. Wspierając po raz kolejny akcję #BiegamDobrze, doceniamy zaangażowanie zawodników tworzących charytatywne zbiórki

– mówi Marta Pokutycka-Mądrala, dyrektorka komunikacji korporacyjnej i rzeczniczka prasowa Nationale-Nederlanden.

Szczegółowe informacje o zaangażowaniu Nationale-Nederlanden znajdują się na  stronie: https://www.nn.pl/maraton2025.