Już 5 grudnia 2017 roku w Warszawie, odbędzie się konferencja „Marka z historią w tle”. Podczas spotkania przedsiębiorcy będą mogli wziąć udział w prelekcjach i dyskusji o tym, jak dbać o tożsamość własnej marki i o czym pamiętać, by w procesie ekspansji nie utracić swojego regionalnego charakteru. To pierwsze takie spotkanie dla przedsiębiorców, organizowane wspólnie przez Bank Zachodni WBK i Akademię Marki z Klasą pod patronatem Burmistrza Dzielnicy Praga-Północ. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.
– Misją Banku Zachodniego WBK jest pomaganie klientom w codziennych sukcesach. Dlatego poza wsparciem finansowym, działamy aktywnie, by dostarczyć przedsiębiorcom narzędzi i know-how, w postaci warsztatów, szkoleń i konferencji, które stanowią nieocenioną wartość merytoryczną, zwłaszcza dla firm z sektora MŚP. Podczas konferencji „Marka z historią w tle” poznamy przykłady firm, które swój sukces zbudowały w oparciu o silne poczucie tożsamości lokalnej, a uczestnicy spotkania dowiedzą się, jak promocyjnie wykorzystać potencjał, który kryje w sobie historia każdej marki – mówi Wiesław Macherzyński, dyrektor Biura Rozwoju Relacji z Klientami MŚP Banku Zachodniego WBK.
Rozpoczynający się 5 grudnia cykl spotkań w Muzeum Warszawskiej Pragi, jest przeznaczony dla przedsiębiorców, którzy w dobie uniformizacji nie godzą się na utratę osobistego rysu – przeciwnie: w indywidualności dopatrują się potencjału własnej marki, który pomoże w osiąganiu ambitnych celów rozwojowych.
W trakcie wydarzenia odbędą się prelekcje zaproszonych gości oraz debata „Jak dbamy o genotyp własnej firmy” z udziałem przedsiębiorców. Oprócz Wiesława Macherzyńskiego, dyrektor Biura Rozwoju Relacji z Klientami MŚP, z Bank Zachodni WBK o tym, jak z sukcesem wykorzystać historię własnej marki do jej promocji opowiedzą również Jacek Grunt-Mejer, pełnomocnik prezydenta m.st. Warszawy ds. rewitalizacji, Adam Lisiecki z Muzeum Warszawskiej Pragi i Ewa Czertak, mentor biznesu i ekspert ds. komunikacji w biznesie.
W wydarzeniu może wziąć udział każdy przedsiębiorca zainteresowany praktycznymi aspektami sukcesu biznesowego. Szczegółowa agenda spotkania „Marka z historią w tle”, więcej informacji na temat prelegentów oraz formularz rejestracyjny na wydarzenie znajdują się na stronie www.markazhistoriawtle.pl. Liczba miejsc jest ograniczona (decyduje kolejność zgłoszeń). Udział w konferencji jest bezpłatny.