PKO Bank Polski branżową Top Marką 2019

  • PKO Banku Polskiego ponownie najsilniejszą medialnie marką w branży bankowej.
  • Siła marki PKO wynika z liczby publikacji, ich pozytywnego wydźwięku i najwyższego wskaźnika dotarcia.

W 12. edycji badania Top Marka realizowanego przez magazyn „Press” i Press-Service Monitoring Mediów, PKO Bank Polski utrzymał pozycję najbardziej medialnej marki w branży bankowej. Na ten efekt wpłynęła liczba publikacji oraz jakość komunikacji.

W najnowszym zestawieniu Top Marka przeanalizowano 73 mln. informacji prasowych, internetowych oraz publikacji w mediach społecznościowych od 1 lipca 2018 do 30 czerwca br. W tym czasie ukazało się ponad 586 tys. informacji o PKO Banku Polskim. Najwięcej, bo ponad 87 proc. z nich pojawiło się w social mediach, a ponad 10 proc. w internecie. Dominowały zagadnienia z obszaru giełdy, korporacji a także sponsoringu, w tym sportowego oraz działań CSR.

Top Marka to największe badanie marek w polskich mediach realizowane przez magazyn „Press” oraz Press-Service Monitoring Mediów. Wykorzystywaną metodologią jest  zastosowanie porównywalnych wskaźników dla wszystkich rodzajów wzmianek, uwzględniających specyfikę prasy, portali internetowych i social mediów.

ŹRÓDŁOPKO Bank Polski