- PKO Bank Polski zwyciężył w jubileuszowej edycji rankingu Top Marka i zdobył nagrodę główną – statuetkę Marka Marek 15-lecia.
- Bank zajął też pierwsze miejsce w zestawieniu generalnym tegorocznej edycji konkursu zdobywając tytuł Marka Marek 2022 i tradycyjnie był najlepszy w kategorii banki.
- Siła medialna marki PKO Banku Polskiego wyniosła 9 125 371 punktów, to więcej niż w poprzednim roku.
PKO Bank Polski jest potrójnym zwycięzcą 15 edycji rankingu Top Marka magazynu „Press” oraz Press-Service Monitoring Mediów. Bank zdobył nagrodę główną statuetkę Marka Marek 15-lecia, zajmując miejsce lidera w branżowym zestawieniu we wszystkich dotychczasowych edycjach rankingu. W tym roku siła brandu banku została oszacowana na 9 125 371 punktów, co dało mu zwycięstwo w generalnym zestawieniu 500 marek z 50 branż. Ponadto bank po raz kolejny zdecydowanie pokonał konkurencję w swojej kategorii.
– Bardzo cieszy nas ten potrójny sukces. Dziękuję wszystkim koleżankom i kolegom, którzy pracują na popularność i wizerunek marki banku. Nasze kompleksowe, profesjonalne działania komunikacyjne i promocyjne uwzględniające specyfikę prasy, portali internetowych oraz social media tworzą siłę komunikacyjną PKO Banku Polskiego. PKO Bank Polski jest najsilniejszym medialnie brandem nie tylko wśród banków, choć w tej branży siła i wiarygodność marki mają szczególne znaczenie. Nasza praca – transparentna, wielokanałowa oraz spójna komunikacja z otoczeniem wpływa na relacje banku z rynkiem i umacnia lojalność wobec banku – mówi Marek Kozłowski, Dyrektor Departamentu Marketingu w PKO Banku Polskim.