PKO Bank Polski oferuje klientom najlepsze doświadczenia

  • Bank zajął drugie miejsce w renomowanym rankingu Forrestera badającym Customer Experience (CX) – doświadczenia klientów.
  • W rankingu europejskim PKO Bank Polski uplasował się aż na siódmym miejscu.
  • W zestawieniu mierzącym Net Promoter Score (NPS), czyli lojalność klientów, PKO Bank Polski zajął drugie miejsce w Polsce.

Z badania „The Poland Banking CX Index Rankings”, przeprowadzonego przez uznaną firmę Forrester, wynika, że PKO Bank Polski to drugi najlepszy bank w Polsce pod kątem zadowolenia klientów ze świadczonych usług. W europejskim zestawieniu „The European Banking CX Index Rankings” PKO Bank Polski zajął siódme miejsce, wyprzedzając banki z Polski czy z Włoch. Co więcej, Forrester w raporcie „The European Banking Net Promoter Rankings” ujawnia, że PKO Bank Polski to także drugi najlepszy bank w Polsce pod kątem wskaźnika NPS mierzącego lojalność klientów.

PKO Bank Polski w rankingu znanej marki Forrester znalazł się na drugim miejscu w rankingu „The Poland Banking CX Index Rankings”. Z analizy badania wynika, że klienci PKO Banku Polskiego czują się najbardziej zrozumiani w porównaniu z klientami innych banków działających w Polsce.
Forrester po raz pierwszy wziął pod uwagę Polskę w europejskim zestawieniu „The European Banking CX Index Rankings”. Również tu PKO Bank Polski zajął wysoką siódmą lokatę. Analiza objęła 60 europejskich banków oraz ankiety z 18 tysiącami klientów.

– W PKO Banku Polskim nieustannie inwestujemy w rozwój naszych usług i technologii, aby jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby naszych klientów. To dziesiątki większych i setki mniejszych wdrożeń, aby korzystanie z naszych usług było wygodne, oferta była prosta i atrakcyjna, komunikacja zrozumiała – aby ułatwiać codzienne życie. Ten wynik to zasługa całego zespołu PKO Banku Polskiego. Chciałbym serdecznie podziękować wszystkim pracownikom za ich ciężką pracę oraz naszym klientom za zaufanie, którym nas obdarzają. To jest kolejne wyróżnienie potwierdzające, że warto być naszym klientem – mówi Michał Korszeń, dyrektor Departamentu Klienta Detalicznego i Firm w PKO Banku Polskim.

Największy polski bank zajął także drugie miejsce w Polsce w rankingu „The European Banking Net Promoter Rankings”. Raport marki Forrester pokazuje, jak bardzo prawdopodobne jest, że klienci polecą markę, z którą współpracowali w ciągu ostatnich 12 miesięcy. PKO Bank Polski osiągnął najlepsze wyniki w zapewnianiu klientom bezpiecznego środowiska w swoich oddziałach, a NPS banku wynosi 24,9 pkt. Średnia dla polskich banków wynosi 17,2. Z tym wynikiem PKO Bank Polski jest jednym z najlepiej ocenianych banków w Europie.
Forrester jest firmą badawczo-doradczą, która co roku analizuje wskaźniki CX i NPS. W tym roku Forrester przeprowadził ankietę wśród ponad 18 tys. europejskich klientów 60 banków. Analiza objęła m.in. Francję, Niemcy, Włochy, Hiszpanię, Szwecję, Wielką Brytanię, Polskę i Holandię.
ŹRÓDŁOPKO Bank Polski