PKO TFI udostępnia swoim klientom usługę mojeID

Klienci PKO Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych mogą zdalnie potwierdzać swoją tożsamość, z wykorzystaniem mojeID, w ramach Biura Obsługi Klienta online. Dzięki usłudze mojeID i prostemu formularzowi, klienci zaktualizują dane kontaktowe lub złożą oświadczenie IKZE w zakresie prowadzenia pozarolniczej działalności gospodarczej.

mojeID umożliwia zdalne potwierdzanie tożsamości użytkownika w relacjach z firmami i administracją publiczną. Teraz za pomocą mojeID dostęp do wybranych usług, dotychczas wymagających osobistego potwierdzenia tożsamości, zyskali także klienci PKO Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych.

– Dzięki zdalnemu potwierdzeniu tożsamości przez mojeID nasi klienci, którzy nie mają jeszcze dostępu do serwisu transakcyjnego i-Fundusze, mogą w ciągu kilku minut zaktualizować dane kontaktowe oraz złożyć inne dyspozycje. To duże ułatwienie i oszczędność czasu. Zależy nam na zapewnianiu naszym klientom nie tylko nowoczesnych, ale również intuicyjnych i bezpiecznych rozwiązań. mojeID spełnia najwyższe standardy ochrony danych i świetnie wpisuje się w naszą strategię digitalizacji obsługi – mówi Piotr Żochowski, Prezes PKO TFI.

PKO TFI zarządza środkami finansowymi w imieniu ponad 1,6 miliona klientów. Towarzystwo oferuje ponad 60 różnorodnych programów inwestycyjnych i funduszy. PKO TFI jest największym – pod względem aktywów – zarządzającym detalicznymi funduszami inwestycyjnymi w Polsce, a klienci – inwestorzy powierzyli mu ponad 40 mld PLN.

Portfel dostawców usługi mojeID powiększa się o kolejnego, kluczowego gracza sektora finansowego. Nasze rozwiązanie wspiera rozwój usług cyfrowych i znajduje zastosowanie w wielu wiodących branżach gospodarki. Jesteśmy przekonani, że klienci PKO TFI docenią wygodę i bezpieczeństwo, które zapewnia mojeID – mówi Piotr Alicki, Prezes Zarządu KIR.

mojeID to usługa uruchomiona w 2019 roku. Od tego czasu grono dostawców usługi stale się poszerza. Z mojeID już teraz może korzystać ponad 14 mln użytkowników bankowości elektronicznej. PKO Bank Polski jako pierwszy bank udostępnił swoim klientom możliwość potwierdzania tożsamości poprzez mojeID. Rozwiązanie to jest już wykorzystywane m.in. w energetyce, ochronie zdrowia, ubezpieczeniach, telekomunikacji oraz w administracji publicznej. Z usługi mogą również korzystać klienci PKO Ubezpieczenia. Wszystkie czynności związane z potwierdzaniem tożsamości elektronicznej są realizowane przez serwis internetowy banku użytkownika. Udostępniane przez KIR rozwiązanie jest zgodne z rozporządzeniem eIDAS, a także z ustawą o usługach zaufania i identyfikacji elektronicznej. W 2021 roku mojeID zostało wyróżnione Godłem „Teraz Polska”.

ŹRÓDŁOGrupa PKO Bank Polski