Mastercard wystartował z nową kampanią promującą usługę Click to Pay, czyli globalny standard płatności kartą w e-commerce, który łączy najwyższy poziom bezpieczeństwa transakcji z maksymalną wygodą. Elementem kampanii jest również loteria dla konsumentów, nagradzająca płatności Click to Pay. Działania promocyjne są realizowane we współpracy z partnerami: Autopay, PayU, Przelewy24 oraz Tpay.
W najnowszej kampanii reklamowej pod hasłem „Płać wygodnie, tam, gdzie Ci wygodnie”, Mastercard podkreśla znaczenie codziennych chwil dla siebie i drobnych przyjemności, które nadają życiu smak, jak długa kąpiel po ciężkim dniu czy spontaniczny zakup biletów na wymarzony koncert. Spot jest osadzony w realnej, bliskiej konsumentowi sytuacji, w której kluczową rolę odgrywa komfort płacenia – szybki, bezpieczny i prosty. Bohater spotu, relaksując się w wannie, kupuje ostatnie bilety na koncert przez telefon i płaci kartą Mastercard zapisaną
w Click to Pay, bez zakłócania „chwili dla siebie”. Mastercard pokazuje, jak technologia może wspierać naszą codzienność w sposób niemal niezauważalny, nie odrywając nas od tego, co naprawdę ważne.
„Dla wielu konsumentów głównym oczekiwaniem wobec innowacji jest to, aby były bezpieczne
i realnie ułatwiały życie. Najlepsza technologia to taka, która nie wymaga od nas wysiłku, przyzwyczajamy się do niej błyskawicznie i przestajemy zauważać jej obecność w codziennym życiu, tak jak bohater naszej najnowszej kampanii. Click to Pay upraszcza proces zakupowy online, łącząc wygodę z najwyższym poziomem bezpieczeństwa – to komfort, który szybko staje się standardem” – mówi Jerzy Hołub, wiceprezes, dyrektor ds. komunikacji i marketingu na Polskę, Czechy i Słowację, Mastercard Europe.
Click to Pay to nowy standard płatności kartą w internecie, oparty na technologii tokenizacji. To rozwiązanie, które zapewnia jednocześnie bezpieczeństwo i wygodę, eliminując potrzebę wpisywania każdorazowo danych karty. Aby zachęcić konsumentów do korzystania z Click to Pay Mastercard uruchomił również loterię, w której do wygrania są 3 główne nagrody pieniężne
o wartości 100 000 PLN, 3 333 nagrody dodatkowe oraz karty podarunkowe Empik o wartości
50 zł jako nagrody gwarantowane.
Kampania reklamowa jest obecna w telewizji, digitalu i social mediach. Za jej realizację odpowiadają: McCANN Poland (strategia i kreacja), Film Produkcja (produkcja spotu), LocoMotive (postprodukcja), Carat Polska (planowanie i zakup mediów), Assembly (produkcja materiałów digital), IQ Marketing (organizacja i przeprowadzenie loterii) oraz Solski Communications (PR). Reżyserem spotów jest Maciej Kowalczuk, a sesję zdjęciową zrealizował Mateusz Nasternak.
Kampania potrwa do końca czerwca, a do loterii można rejestrować się do 22 lipca 2025 r.