„Pokaż emocje” i zdobądź bilety na Open’er Festival od MasterCard

Już 1 lipca br. rozpocznie się kolejna edycja Open’er Festival – jednego z największych i najciekawszych festiwali w Europie. Podobnie, jak w poprzednich latach, MasterCard® jest partnerem tego muzycznego święta. Z tej okazji, 30 szczęśliwców, którzy wezmą udział w specjalnym konkursie, otrzyma podwójne karnety na festiwal.

 Konkurs „Pokaż emocje z MasterCard®” potrwa do 23 czerwca 2015 roku. W tym czasie użytkownicy MasterCard mogą rejestrować na stronie konkursowej płatności zbliżeniowe dokonane kartami MasterCard lub telefonem, a także transakcje internetowe zrealizowane przez usługę MasterPass™. Każdy uczestnik konkursu może zarejestrować dowolną liczbę transakcji.

Wraz ze zgłoszoną transakcją uczestnicy konkursu zobowiązani są do przesłania gotowego GIFa lub 3 zdjęć, które specjalny program na stronie konkursowej skompiluje do animowanego GIFa. Zadaniem uczestników jest pokazanie, w jaki sposób cieszyliby się z wygranych biletów. Codziennie jury konkursu przyznaje nagrody: jedno najlepsze zgłoszenie jest nagrodzone podwójnym biletem na Open’er Festival, a siedmiu kolejnych szczęśliwców otrzymuje tablet Samsung Galaxy Tab 3. Łącznie w konkursie zostanie rozdanych 30 podwójnych biletów oraz 210 tabletów.

Bardzo się cieszymy, że umożliwiamy naszym klientom przeżycie tej niezwykłej, muzycznej przygody razem z kimś bliskim. Open’er Festival to takie wydarzenie, którego należy doświadczać wspólnie – mówi Luiza Derek, Dyrektor Marketingu w polskim oddziale MasterCard Europe. – Jesteśmy przekonani, że zwycięzcy konkursu wyjadą z Openera z bezcennymi wspomnieniami. Już teraz zapraszamy też wszystkich uczestników festiwalu do naszej strefy na Open’erze.

Więcej szczegółów na temat konkursu, regulamin oraz formularz zgłoszeniowy można znaleźć na dedykowanej stronie internetowej: www.mastercard.pl/konkurs.

Kampania promująca konkurs obejmuje komunikację w telewizji (m.in. kanały TVP, TVN, Polsat, Discovery), kinach, OOH, a także internecie oraz w mediach społecznościowych. Kreacje zostały przygotowane przez McCann Worldgroup oraz IQ Marketing (Poland), a za zakup i planowanie mediów odpowiada Carat Polska. Organizatorem konkursu jest IQ Marketing (Poland), a działania w social mediach prowadzi Isobar.

źródło: MasterCard