- Oferta ubezpieczeń OC, Auto Casco, NNW oraz Assistance w PKO Banku Polskim cieszy się coraz większym zainteresowaniem
- Bank oferuje ubezpieczenia sześciu zakładów ubezpieczeń
- Każdy klient PKO może wybrać najkorzystniejszą dla siebie opcję ubezpieczenia
Już ponad 250 tys. pakietów ubezpieczeń komunikacyjnych kupili klienci PKO Banku Polskiego. Oferta ubezpieczeń OC, Auto Casco, NNW oraz Assistance cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Każdy klient banku może wybrać najkorzystniejszą dla siebie opcję z oferty kilku zakładów ubezpieczeń.
– Ogromnie cieszy nas przekroczenie progu ćwierć miliona sprzedanych pakietów ubezpieczeń komunikacyjnych. W środowisku niskich stóp procentowych banki starają się budować potencjał do zwiększania dochodów pozaodsetkowych. Jednym z obszarów umożliwiających PKO takie działania są ubezpieczenia. Zmierzamy w kierunku budowy modelu, w którym PKO Bank Polski będzie hurtownią sprzedaży ubezpieczeń – zarówno tych powiązanych z produktami finansowymi, jak i samodzielnych polis ubezpieczeniowych związanych ze zdrowiem, życiem i majątkiem, również komunikacyjnych. Dzięki cyfryzacji, wieloletnie starania banków mające na celu wprowadzenie indywidualnych produktów ubezpieczeń do masowej sprzedaży zaczynają przynosić efekty. We Francji, Hiszpanii a także Włoszech banki stały się wiodącymi ubezpieczycielami na tamtejszych rynkach. Chcemy iść tą drogą i stać się wiodącym operatorem ubezpieczeniowym w Polsce – mówi Jan Emeryk Rościszewski, wiceprezes kierujący pracami zarządu PKO Banku Polskiego.