Ustawa o rozpatrywaniu reklamacji i Rzeczniku Finansowym postawiła przed instytucjami finansowymi nowe wyzwania. Zapraszamy na warsztat ,,Praktyczny wymiar zarządzania reklamacjami na rynku finansowym”, podczas którego nasi Eksperci w szczegółowy sposób omówią szereg zmian, na które miał wpływ dany akt prawny. Uczestnicy wydarzenia będą mieli możliwość zdobycia kompleksowej wiedzy związanej m.in. z reklamacjami kartami płatniczymi oraz bezpieczeństwem transakcji internetowych. Podczas spotkania rozwiejemy wszelkie wątpliwości związane z reklamacjami na rynku finansowym, gruntownie odpowiadając na Państwa pytania.
Warsztat odbędzie się 7 – 8 września 2016 r. w Hotelu Sheraton w Warszawie.
Szczegóły programu: http://mmcpolska.pl/event/praktyczny-wymiar-zarzadzania-reklamacjami-na-rynku-finansowym/
Główne zagadnienia:
- Ustawa o rozpatrywaniu reklamacji i Rzeczniku Finansowym – wyzwania związane z dostosowaniem się do przepisów
- Reklamacje kartami płatniczymi w odniesieniu do regulacji organizacji płatniczych oraz ustawy o rozpatrywaniu reklamacji
- Bezpieczeństwo transakcji internetowych w świetle rekomendacji KNF a problematyka zaistniałych z tego powodu reklamacji
- Praktyczne omówienie najczęściej popełnianych błędów w odpowiedziach reklamacyjnych
- Instytucja Rzecznika Finansowego – podsumowanie pierwszego roku działalności
- Rola Rzecznika Finansowego w sporach klientów z instytucjami finansowymi
- Efektywne zarządzanie reklamacjami w odniesieniu do ryzyk z nimi związanymi
Prowadzący:
- Wojciech Brewczyński – TUiR/TUnŻ WARTA S.A.
- Dariusz Gradzi – AKGK Adwokaci Kostański Gradzi Kuczara
- Marcin Kolasiński – Kancelaria Kieszkowska Rutkowska Kolasiński
- dr Krzysztof Korus – Kancelaria dLK Korus Okoń Radcowie Prawni
- Krzysztof Motylski – Bank BPH S.A.
- Monika Poncyliusz – PKO BP
- Michał Przybylski – Plus Bank S.A.
Kontakt:
Paulina Kaczmarek
Starszy Kierownik Projektu
T: 22 379 29 31
E-mail: p.kaczmarek@mmcpolska.pl