Sebastian Kawa poleca PeoPay i konto na selfie w najnowszej kampanii Banku Pekao S.A.

Pekao pokazuje, że życie można brać za rogi w każdej sytuacji i z każdego miejsca, także z własnych czterech ścian. Udowadnia to najnowsza kampania banku, której bohaterem po raz kolejny został Sebastian Kawa, 15-krotny mistrz świata w szybownictwie. Sportowiec, podobnie jak większość Polaków, został „uziemiony” w domu. Dlatego najnowsza odsłona kampanii „Bierz życie za rogi” z jego udziałem została zrealizowana w wyjątkowych okolicznościach – całkowicie zdalnie – a szybownik wcielił się na planie w kilka ról jednocześnie. Kawa promuje ofertę 200 zł za założenie Konta Przekorzystnego na selfie w aplikacji PeoPay oraz 2,5 proc. w skali roku na Koncie Oszczędnościowym. 

Podczas pandemii koronawirusa pozostanie we własnym domu jest jednym z najważniejszych sposobów dbania o bezpieczeństwo własne i innych osób. Do przestrzegania zaleceń zachęca również Bank Pekao w najnowszej edycji kampanii reklamowej z udziałem Sebastiana Kawy. W nowej odsłonie inicjatywy „Bierz życie za rogi” mistrz szybownictwa pokazuje, jak dba o siebie i swoich bliskich oraz jak dzięki aplikacji PeoPay może bankować zdalnie i korzystać z wielu bankowych produktów, całkowicie bezpiecznie, bez wychodzenia z domu.

Spot zostały zrealizowany z zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa i całkowicie na odległość. Sebastian Kawa filmował sam siebie, pod zdalnym nadzorem reżysera i operatora. Wyjątkowe okoliczności spowodowały, że bohater kampanii tym razem wcielił się w wiele ról. Szybownik był nie tylko aktorem, ale także asystentem operatora kamery, światła, reżysera i wieloma innymi osobami jednocześnie, które w normalnych warunkach byłyby przy nim w czasie zdjęć.

Do przygotowania planu zdjęciowego dopuszczano w turach osoby, które zostały wyposażone w maseczki, rękawiczki jednorazowe oraz płyny do dezynfekcji. Przeprowadzono m.in. ozonowanie, dezynfekcję sprzętu i scenografii, a garderoba i artykuły spożywcze zostały dostarczone przez osoby w rękawiczkach i maseczkach ochronnych.

Spoty będą wyświetlane w telewizji, internecie oraz mediach społecznościowych do końca czerwca bieżącego roku. Za komunikację, kreację i realizację odpowiada Saatchi & Saatchi IS, za działania digitalowe agencja Sales & More, za social media Performance Media, a za planowanie i zakup mediów offline Fullsix Media. Filmy wyreżyserował Maciej Kowalczuk, a zrealizował dom produkcyjny Tank.

Kampania z Sebastianem Kawą promuje ofertę Pekao dla klientów indywidualnych. Mogą oni zyskać aż 2,5 proc. w skali roku na Koncie Oszczędnościowym nawet do 30 tys. zł przez 4 miesiące, a do tego 200 zł za otwarcie Konta Przekorzystnego na selfie w aplikacji mobilnej PeoPay lub przez internet. Oferta dostępna jest dla nowych oraz dla istniejących klientów, nieposiadających konta osobistego lub mających nieaktywny rachunek w Pekao. Obie promocje trwają do 20.05.2020 roku.