- 23 czerwca wystartowała kampania bankowości korporacyjnej PKO Banku Polskiego.
- Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku banku, który jest partnerem #1 dla biznesu, ma ofertę na miarę potrzeb dużych firm oraz zapewnia profesjonalne wsparcie zespołu doradców bankowych.
- Dlatego pierwsza odsłona kampanii koncentruje się na roli relacji i zespołowości – zarówno w życiu, jak i w biznesie.
23 czerwca ruszyła nowa kampania bankowości korporacyjnej PKO Banku Polskiego – nowoczesna i oparta na tym, co dla biznesu naprawdę ważne: relacjach i zespołowości. Bank chce w niej pokazać, że bycie partnerem #1 dla firm to coś więcej niż oferta produktowa. To gotowość do działania ramię w ramię z przedsiębiorcami – z pełnym zrozumieniem ich potrzeb, wyzwań i ambicji. Dlatego w centrum kampanii są ludzie i współpraca, które budują trwałe relacje i realne efekty, nie tylko w biznesie, ale i w codziennym życiu. PKO Bank Polski wzmacnia swój wizerunek jako strategiczny partner dużych firm, oferujący nie tylko kompleksowe rozwiązania finansowe, lecz przede wszystkim profesjonalne wsparcie zespołu doradców, który gra z klientem do jednej bramki.
– Nasza najnowsza kampania skierowana do segmentu korporacji ma jasno pokazywać, że jesteśmy partnerem nie tylko dla klientów indywidualnych, ale także dużych firm i korporacji. Postawiliśmy na wyrazisty, nowoczesny przekaz, daleki od oczywistych obrazów i skojarzeń stosowanych w komunikacji do tego segmentu. Chcemy, by klienci korporacyjni zobaczyli w PKO Banku Polskim partnera, który ma ofertę na miarę potrzeb dużych firm oraz zapewnia profesjonalne wsparcie zespołu ekspertów bankowych – podkreśla Marcin Szymkowiak, dyrektor Pionu Marketingu w PKO Banku Polskim.
– Partnerskie podejście do współpracy z biznesem wykracza daleko poza tradycyjne dostarczanie produktów finansowych. Dla wielu, zwłaszcza dużych, przedsiębiorstw relacja z bankiem ma dziś charakter strategiczny. Oczekują one rozwiązań dopasowanych do specyfiki branży, etapu rozwoju i konkretnych wyzwań operacyjnych. Dlatego w PKO Banku Polskim stworzyliśmy Client Service Team – zespół wysokiej klasy specjalistów, którzy kompleksowo wspierają firmy na każdym etapie współpracy. To eksperci z takich obszarów, jak m.in. leasing, faktoring, bankowość transakcyjna, produkty kredytowe, finansowanie handlu czy obsługa w ramach oddziałów zagranicznych. Ich zadaniem jest rekomendowanie optymalnych rozwiązań finansowych, które realnie wspierają rozwój i realizację strategicznych celów biznesowych klientów. W dzisiejszym świecie silne partnerstwo oznacza znacznie więcej niż oferta produktowa – to wspólne rozumienie celów i odpowiedzialność za ich realizację – zauważa Marcin Majewski, dyrektor Pionu Relacji z Klientami Korporacyjnymi i Przedsiębiorstwami w PKO Banku Polskim