- PKO Bank Polski dołącza do partnerów Open’er Festival i Audioriver
- Klienci banku mogą wygrać 10 podwójnych zaproszeń na każdy z festiwali
- Na festiwalowym polu pojawi się Rotunda PKO
Ogólnopolskie festiwale muzyki popularnej w 2024 r. odwiedziło około 1 mln osób. PKO Bank Polski w tym roku chce zrobić jeszcze większy festiwalowy hałas i dołącza do partnerów Open’er Festival i Audioriver. W przestrzeni publicznej i kanałach cyfrowych rusza kampania reklamowa dotycząca zaangażowania banku w największe w Polsce wydarzenia muzyczne. Jej hasło przewodnie to – PKO Bank Polski. Robimy głośniej!
Robimy głośniej
„Jesteśmy tam, gdzie są potrzeby naszych klientów – również muzyczne. Chcemy pomóc im w realizowaniu pasji i uprzyjemnić wakacyjny relaks, dlatego dołączamy do partnerów największych festiwali muzycznych: Open’er i Audioriver. Stworzymy na nich nasze specjalne strefy rozrywki pełne atrakcji. To nasz kolejny krok w drodze do wzmacniania pozycji banku numer #1 w Polsce” – Marcin Szymkowiak, dyrektor Pionu Marketingu PKO Banku Polskiego.