temp_name

Zasady uczestnictwa w konkursie są proste. Każdy chętny powinien zarejestrować się na portalu www.zaprojektujkarte.pl, pobrać szablon karty debetowej i zaprojektować niepowtarzalną grafikę. Stworzony projekt należy wgrać do galerii konkursowej. Zwycięzcy będą wyłaniani w dwóch etapach – pierwszy to głosowanie internetowe, w którym może wziąć udział każdy odwiedzający stronę. 50 projektów z największą liczbą głosów przejdzie do drugiego etapu, w którym będą poddane ocenie jury. W ocenie prac konkursowych jury będzie kierowało się m. in. kreatywnością, pomysłowością i estetyką nadesłanych projektów. Zwycięzca konkursu otrzyma 5000 zł i możliwość wdrożenia własnego projektu karty do masowej produkcji, zdobywca II miejsca otrzyma 3000 zł, nagroda za III miejsce wynosi 1000 zł. Przewidziana jest również nagroda publiczności – dla projektu, który zdobędzie największą liczbę głosów.

W skład jury wejdą: założyciel White Cat Studio i twórca marki UEG Michał Łojewski, Filip Berendt – Digital Creative Director w agencji DDB & Tribal, dziennikarz ekonomiczny i bloger Maciej Samcik oraz przedstawiciele T-Mobile – Wojciech Kwaśniewski i Katarzyna Stelmach.

W T-Mobile zwracamy uwagę na trendy w biznesie. – mówi Jacek Komaracki, Dyrektor Departamentu Współpracy z Partnerami – Usługi Finansowe w T-Mobile Polska. – Tym razem korzystamy z coraz popularniejszej idei crowdsourcingu – oddajemy stery w ręce Klientów. Chcemy, żeby podzielili się z nami swoimi pomysłami i talentem. Dzięki temu nie tylko będziemy w stanie stworzyć niepowtarzalny projekt karty płatniczej, ale również zachęcić Klientów do stania się ambasadorami marki T-Mobile.

Więcej informacji nt. konkursu znajduje się na www.zaprojektujkarte.pl i na profilu T-Mobile Usługi Bankowe na Facebook’u.