- Joanna Kulig jako królowa występuje w najnowszej kampanii PKO Banku Polskiego.
- Kampania w dwóch odsłonach podkreśla zalety korzystania z kantoru internetowego dostępnego w serwisie internetowym iPKO i aplikacji mobilnej IKO oraz przypomina o możliwości czasowego blokowania karty.
- Ta najnowsza kampania jest kolejnym etapem wdrażania nowej strategii marketingowej banku.
„Twoje potrzeby na pierwszym planie” – to nowe hasło reklamowe PKO Banku Polskiego. W pierwszej tegorocznej kampanii będzie nim promował korzystanie z kantoru internetowego oraz funkcję czasowego blokowania karty – w spotach reklamowych z udziałem znanej aktorki Joanny Kulig. Kampanie podkreślają dopasowanie bankowych usług i narzędzi do codziennych, życiowych potrzeb klientów największego polskiego banku. Dodatkowo w kampanii internetowej bank przypomni o użyteczności, wygodzie i bezpieczeństwie płatności zbliżeniowych, z których można korzystać za pomocą aplikacji mobilnej IKO.
– W PKO Banku Polskim każdy z prawie 12 milionów klientów jest tak samo ważny. Dlatego mimo, że w najnowszych kampaniach bierze udział Joanna Kulig, pierwszoplanowe role grają w nich potrzeby naszych klientów. Każdy nasz klient ma własny, osobisty PKO Bank Polski zawsze pod ręką w swoim telefonie i korzysta z niego tak jak chce. Dodatkowo zawsze jeśli potrzebuje wsparcia, nasze oddziały i doradcy są otwarci i gotowi do dzielenia się wiedzą na temat produktów i usług. Chcemy w naszych reklamach podpowiadać klientom rozwiązania, które mogą być dla nich przydatne, szczególnie w trakcie trwających ferii zimowych – kiedy trzeba kupić walutę pod ręką jest kantor internetowy, kiedy chwilowo „zniknęła” gdzieś karta od razu można ją zablokować i w dowolnej chwili odblokować jak ją znajdziemy. Nie chcemy się narzucać klientom, ale wiemy, że ci którzy już korzystają z naszych rozwiązań, bardzo sobie je chwalą, dlatego z czystym sumieniem możemy polecać sprawdzenie co dzisiaj oferuje PKO Bank Polski. W reklamach teraz nasi klienci zamiast „dzień dobry” zobaczą i usłyszą „twoje potrzeby na pierwszym planie”
– opisuje Marek Kozłowski, dyrektor Departamentu Marketingu w PKO Banku Polskim.