Bank Pekao S.A. rozpoczął ogólnopolską kampanię marketingową w internecie promującą aplikację mobilną PeoPay. Od początku istnienia aplikacja Pekao odnotowała wzrost średniej miesięcznej liczby transakcji na jednego aktywnego klienta o 1545%! Do tego w najaktywniejszy dzień użytkownicy PeoPay w minutę wykonywali 7,5 tys. logowań oraz 3,85 tys. transakcji.
Rozwój aplikacji PeoPay oraz jej rosnący udział na rynku mobilnym w Polsce zasługuje na bliższe poznanie tego narzędzia. O zaletach z jego korzystania świadczą liczby: z aplikacji PeoPay aktywnie korzysta już ponad 3 mln klientów. W ciągu godziny logują się oni do niej niemal 170 tys. razy.
– W mobilnym świecie, który nas otacza, tylko aplikacje mediów społecznościowych są bardziej popularne od bankowych. W Pekao zawsze odpowiadamy na dynamicznie zmieniające się potrzeby klientów. Do codziennego bankowania udostępniamy wygodną aplikację PeoPay, która jest osobistym centrum dowodzenia i kontroli zarówno swoich finansów, jak i dzieci. Transakcje, jakie wykonują najmłodsi, możemy dyskretnie nadzorować dzięki innowacyjnemu i unikatowemu rozwiązaniu, jakim jest Panel rodzica. W swoim telefonach klienci mają dostęp do wielu produktów i usług Pekao, np.: Skarbonek, przeznaczonych do oszczędzania na wybrane cele czy możliwość zbierania z naszą Kartą kredytową z Żubrem mil w programie Miles&More oraz ustawiania wielu wzorów tła zgodnych ze swoimi pasjami, takimi jak sport czy muzyka. To tylko kilka z unikalnych na rynku funkcji aplikacji PeoPay – mówi Remigiusz Hołdys, dyrektor Departamentu Bankowości Codziennej i Produktów Oszczędnościowych w Banku Pekao S.A.
Aplikacja PeoPay – korzystne rozwiązanie w telefonie
Klienci, którzy mają już na swoich telefonach aplikację PeoPay, codziennie mogą swobodnie wykorzystywać jej liczne możliwości, nie tylko typowo bankowe. PeoPay udostępnia użytkownikom wiele przydatnych funkcji, dzięki którym dużo spraw mogą załatwić zdalnie, bez konieczności wizyty w urzędzie, oddziale czy rozmowy z infolinią. Aplikacja umożliwia założenie konta osobistego oraz zarządzanie posiadanymi produktami – już około 90% dyspozycji i wniosków klient może złożyć za pomocą PeoPay. Użytkownicy aplikacji Pekao mogą także skorzystać z możliwości zakupów biletów miejskich, parkingowych, płatności za autostrady oraz realizacji spraw urzędowych za pomocą bankowości elektronicznej. W przypadku konieczności kontaktu z bankiem klienci mogą użyć czatu oraz zweryfikować tożsamość dzwoniącego pracownika banku za pomocą wizytówki. Wygodne bankowanie to także szerokie możliwości płatności np. BLIK (w tym prośba o przelew), Apple Pay lub Google Pay.
– PeoPay jest jedną z najczęściej wybieranych aplikacji bankowych w naszym kraju, a nasi klienci wykonują średnio ok. 2,8 tys. logowań na minutę. Przy każdym z tych logowań oczekują, by aplikacja dopasowywała się do ich stylu życia, czyli była nie tylko mobilnym, ale także spersonalizowanym bankiem w ich telefonie. Dlatego – odpowiadając na te potrzeby – stale rozszerzamy możliwości aplikacji np. o kolejne produkty wspierające oszczędzanie, funkcje pomagające zarządzać swoimi finansami i usługi, także te, które nie są bezpośrednio związane z bankowością. Wdrażamy rozwiązania pozwalające na łatwe dopasowanie PeoPay do oczekiwań klientów – powiedział Bartosz Zborowski, dyrektor Departamentu Innowacji i Kanałów Zdalnych w Banku Pekao S.A.
W aplikacji Pekao klient może otworzyć konto dla dziecka. Skorzystać z wysoko oprocentowanego konta oszczędnościowego (7% w skali roku przez 5 miesięcy do 100 000 zł) oraz w Skarbonkach odkładać na określone cele. W wygodny sposób można również zamówić i zarządzać kartą kredytową oraz przystąpić z Kartą Kredytową z Żubrem do największego programu lojalnościowego w Europie Miles&More i zbierać mile wymienialne m.in. na: bilety lotnicze, podwyższenie klasy podróży samolotem, rezerwację hotelu czy wynajem samochodu. Jest to unikatowe rozwiązanie na rynku.
Aby móc korzystać z możliwości PeoPay należy w Banku Pekao założyć Konto Przekorzystne za 0 zł za prowadzenie rachunku. Do 30.09.2024 r. trwa promocja „Otwórz konto na selfie i otrzymaj nagrodę” – edycja XIII, w której za otwarcie konta z kartą online klienci mogą otrzymać bonus o wysokości nawet 200 zł (50 zł za otwarcie konta z karta na selfie, aplikacją PeoPay i bankowością Pekao24 oraz kolejne 150 zł za wykonanie min. 5 transakcji kartą do konta w każdym z trzech kolejnych miesięcy od założenia konta).
Szczegóły promocji w regulaminie na stronie pekao.com.pl/konto
Kampania online Banku Pekao pod hasłem „Otwórz się na PeoPay” oprócz głównych kanałów dotarcia – digital i social media – wyjdzie poza obszar wirtualny. Kampania będzie również widoczna w VOD, na digitalowych nośnikach reklamy zewnętrznej, w placówkach i kanałach elektronicznych banku oraz rozgłośniach internetowych.