VeloBank otworzył placówkę w Ostrowi Mazowieckiej

Od 17 stycznia mieszkańcy Ostrowi Mazowieckiej mogą jeszcze łatwiej wkroczyć do Świata Bardziej Velo. Przy ul. 3 Maja 74 czeka na nich zupełnie nowy i pierwszy w tym mieście oddział VeloBanku. Placówka obsłuży klientów indywidualnych i firmowych w dni robocze od godz. 9:00 do godz. 15:30. Ostrów Mazowiecka jest pierwszym z serii zaplanowanych na ten rok otwarć nowych oddziałów banku w całej Polsce.

VeloBank intensywnie rozwija swoją działalność nie tylko w przestrzeni cyfrowej, ale także otwierając kolejne placówki własne i franczyzowe. To odpowiedź na głosy klientów i zgodne ze strategią banku dopasowywanie się do ich potrzeb. Nowy oddział VeloBanku zlokalizowany został w Ostrowi Mazowieckiej, w centralnym punkcie miasta. Położony w pobliżu Starostwa Powiatowego dysponuje bezpłatnym parkingiem oraz infrastrukturą umożliwiającą swobodny dostęp do placówki osobom niepełnosprawnym ruchowo czy rodzicom z dziećmi przewożonymi w wózkach.

To już 16. punkt banku w województwie mazowieckim. Zapewni on klientom wygodny dostęp do nowoczesnych produktów finansowych, takich jak VeloKonto ze zwrotem za zakupy nawet do 600 zł, kredyty gotówkowe czy lokaty oszczędnościowe. W oddziale partnerskim w Ostrowi Mazowieckiej prowadzona będzie też obsługa kasowa.

– W VeloBanku intensywnie rozwijamy cyfrową i mobilną bankowość, ale nie zapominamy też o potrzebach osób, które w kontakcie z bankiem preferują rozmowę twarzą w twarz. Wiemy, jak ważna dla wielu osób jest bliskość placówki. Dlatego intensywnie rozwijamy naszą sieć oddziałów i nieustannie pracujemy nad podnoszeniem jakości obsługi klientów. Cieszę się, że nasze produkty staną się jeszcze bardziej dostępne dla mieszkańców Ostrowi i okolic. Serdecznie zapraszam do odwiedzenia nas przy ulicy 3 Maja 74 i przekonania się jak wygodnie można z nami bankować – mówi Anna Kamińska, Dyrektorka Regionu w VeloBanku.

VeloBank to uniwersalny bank promujący wartości proekologiczne oraz wykorzystujący najnowszą technologię  do zapewnienia sprawnej obsługi na prostych zasadach. Stąd otwarcie już kolejnej placówki w Polsce, które odpowiada na potrzeby klientów wybierających osobisty kontakt z przedstawicielem banku.

Exit mobile version