Wyróżnienie Szpalty Roku dla Banku BGŻ BNP Paribas!

Bank BGŻ BNP Paribas otrzymał wyróżnienie w branżowym konkursie Power of Content Marketing Awards „Szpalty Roku”! Jury Konkursu, złożone ze specjalistów z zakresu komunikacji marketingowej, nagrodziło projekt Banku „AgroKurier – magazyn nowoczesnego rolnika” w kategorii: content marketing – rolnictwo i pokrewne, doceniając magazyn za praktyczne treści, nieinwazyjnie połączone z ofertą produktową oraz przemyślane podejście do formy gazety i sposobu jej dystrybucji.

Statuetki wręczono podczas uroczystej gali, która odbyła się 6 czerwca 2017 r. w Warszawie.

 „AgroKurier” to autorski projekt Banku BGŻ BNP Paribas, zainicjowany w 2016 r., którego celem jest dostarczanie ciekawych, poszukiwanych i chętnie czytanych informacji pomocnych w prowadzeniu gospodarstw i firm agro. Magazyn dedykowany jest  ludziom i sprawom związanym z rolnictwem. Gazeta dystrybuowana jest podczas masowych imprez targowych, w których Bank bierze udział oraz we wszystkich oddziałach Banku BGŻ BNP Paribas.

„AgroKurier” realizowany jest we współpracy z agencją AUDE, od kilku lat przygotowującej projekty odnoszące sukcesy w konkursach custom publishing w Polsce i na świecie (m.in. USA, Niemcy).

Konkurs Power of Content Marketing Awards Szpalty Roku organizowany jest od dziesięciu lat przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska. Ma na celu upowszechnianie wysokich standardów branży w tworzeniu polskich projektów content marketingowych poprzez wyróżnienie i promowanie najlepszych z nich. Power of Content Marketing Awards to jedyny w Polsce konkurs, który wyróżnia najlepsze projekty content marketingowe (digital i print).

Exit mobile version