Zakupy BLIKIEM metodą jednego kliknięcia dostępne dla klientów ING

Klienci ING Banku Śląskiego mogą dokonywać błyskawicznych i bezpiecznych płatności BLIKIEM w internecie bez wpisywania kodu w trakcie płatności. ING jest kolejnym bankiem, który wdrożył rozwiązanie udostępnione przez Polski Standard Płatności.

„Jedno kliknięcie” w diametralny sposób skraca i ułatwia każdą transakcję w internecie. Jak to działa? Przy dokonywaniu transakcji BLIKIEM online klient otrzymuje zaproszenie do zapamiętania sklepu. Po jego akceptacji, przy kolejnej transakcji wystarczy wybrać BLIKA i zatwierdzić płatność na swoim telefonie. Niezależnie od tego, każda transakcja wymaga autoryzacji kodem PIN w aplikacji mobilnej banku, co gwarantuje pełne bezpieczeństwo operacji.

Ta użyteczność znacznie ułatwia zakupy BLIKIEM w internecie. Polski Standard Płatności prowadzi rozmowy i prace w zakresie wdrożenia metody „jednego kliknięcia” z kolejnymi firmami.

– Metoda „jednego kliknięcia” w e-commerce jest dzisiaj jednym z najszybciej rozwijających się trendów nowoczesnych płatności online – tutaj silna i wygodna autoryzacja kodem PIN w BLIKU daje szerokie możliwości obsługi płatności. Cieszymy się, że ING Bank Śląski wprowadził tę metodę dla swoich Klientów – mówi Dariusz Mazurkiewicz, wiceprezes Polskiego Standardu Płatności, operatora systemu BLIK.

W wyniku postępującej digitalizacji zmieniają się przyzwyczajenia klientów, rośnie popularność zakupów w internecie. Klienci oczekują efektywnych i użytecznych rozwiązań płatniczych, dzięki którym mogą płacić mobilnie telefonem. „Jedno kliknięcie” w zapamiętanym sklepie wpisuje się w naszą strategię zapewniania klientom nowoczesnych i bezpiecznych usług w obszarze codziennych płatności – mówi Barbara Borgieł-Cury z ING Banku Śląskiego.

Więcej informacji na temat nowego systemu płatności mobilnych BLIK można znaleźć na stronie http://www.blikmobile.pl oraz na stronie Polskiego Standardu Płatności – http://www.polskistandardplatnosci.pl.

Podstawowe informacje o Polskim Standardzie Płatności i systemie płatności mobilnych BLIK

BLIK – powszechny system płatności mobilnych to projekt Spółki PSP, której udziałowcami jest sześć polskich banków (Alior Bank, Bank Millennium, Bank Zachodni WBK, ING Bank Śląski, mBank, oferujący usługi również pod marką Orange Finanse, PKO Bank Polski i Inteligo) obejmujących swym zasięgiem ok. 60 proc. wszystkich klientów krajowych instytucji finansowych. System został zaplanowany w taki sposób, aby w szybkim czasie, na tych samych warunkach, dołączyły do niego inne krajowe banki i firmy rynku finansowego. Od maja 2016 r. z BLIKA mogą korzystać klienci Getin Noble Banku, a od października klienci T-Mobile Usługi Bankowe. Kolejni wydawcy i agenci są w trakcie finalizacji ustaleń związanych z uczestnictwem w systemie BLIK.

Premiera BLIK w Polsce stanowi przełomowy moment procesu tworzenia krajowego, powszechnego standardu płatności, wykorzystującego nowoczesne technologie. Otwartość na współpracę z innymi instytucjami finansowymi na równych zasadach daje perspektywę błyskawicznego rozwoju i ustawicznego powiększania sieci akceptacji płatności telefonem, co jest gwarantem szerokiej gamy możliwości oferowanych użytkownikom.

Exit mobile version