ZMIENIAJ ŚWIAT WOKÓŁ SIEBIE Z BANKIEM BPH

Bank BPH już po raz trzeci organizuje akcję „Zmieniaj  świat wokół siebie”. Na realizację zwycięskiego projektu rewitalizacji przestrzeni publicznej bank przeznaczy 40 tys. zł.

Celem inicjatywy „Zmieniaj świat wokół siebie” jest wsparcie organizacji mających pomysł na naprawę, rewitalizację czy urozmaicenie miejsc, które w efekcie uatrakcyjnią lub unowocześnią przestrzeń publiczną, będą miały korzystny i trwały wpływ na relacje w lokalnych społecznościach. To pomysł banku na włączenie się w życie miejskie, wspieranie lokalnych inicjatyw służących ulepszaniu miejskiej przestrzeni.

Do udziału w akcji bank zaprasza organizacje pozarządowe, które mogą zgłaszać swoje pomysły na stronie internetowej zmieniajswiat.pl za pomocą specjalnego formularza. Projekty zakwalifikowane do konkursu zostaną opublikowane na tej samej stronie i poddane pod głosowanie internautów, którzy wybiorą zwycięzcę.

Szczegółowy harmonogram akcji:

  • 6 czerwca – udostępnienie formularza zgłoszeniowego na stronie pl
  • 6 – 17 czerwca – zgłaszanie projektów
  • 24 czerwca – opublikowanie projektów przyjętych do konkursu
  • 27 czerwca – 1 lipca – głosowanie internautów na poszczególne projekty
  • 4 lipca – opublikowanie wyników i zwycięskiego projektu.

Na realizację projektu zwycięzca otrzyma od Banku BPH kwotę 40 tys. zł. Informację o postępach w jego wdrażaniu oraz finalny efekt prac będą na bieżąco publikowane na fanpage’u Banku BPH Make Life Fair.

Wierzymy, że wspólna przestrzeń ma duże znaczenie dla samopoczucia i funkcjonowania lokalnych społeczności, może wpływać na budowanie pozytywnych relacji międzyludzkich. Przekonaliśmy się też, że lokalne społeczności i funkcjonujące tam organizacje pozarządowe mają wiele pomysłów na to, jak zmienić otoczenie, ale często brakuje im środków na realizację. Dlatego już po raz trzeci zdecydowaliśmy się pomóc organizacjom w pozytywnym zmienianiu otaczającego ich świata. Promocja i wparcie działań lokalnych jest ważnym elementem strategii bankowości fair konsekwentnie realizowanej przez Bank BPH – mówi Tomasz Rzeski, dyrektor zarządzający Departamentu Marketingu, Innowacji  i Bankowości Elektronicznej w  Banku BPH.

Bank BPH jest organizatorem inicjatywy „Zmieniaj świat wokół siebie” już po raz trzeci. W pierwszej edycji konkursu zwyciężył projekt odnowienia warszawskiego neonu Kioskarz z lat 60. ubiegłego stulecia, zaś w kolejnej – projekt wykonania stylowych witryn sklepowych i szyldów dla zakładów rzemieślniczych znajdujących się przy ulicach Antoniego Abrahama oraz Starowiejskiej, jednej z najstarszych ulic w Gdyni.

źródło: Bank BPH