Znamy zwycięzców III edycji konkursu „Orzeł Innowacji”

30 listopada br. odbyła się uroczysta gala finałowa konkursu „Orzeł innowacji” 2017. Bank Millennium był partnerem strategicznym i członkiem kapituły konkursu.

Głównym celem konkursu „Orzeł innowacji” jest wyłonienie i nagrodzenie przedsiębiorstw, które prowadzą prace badawczo-rozwojowe, wprowadzając na rynek nowe produkty i usługi, osiągając dzięki nim sukcesy biznesowe. Firmy zgłoszone do konkursu były oceniane w dwóch głównych kategoriach: „Mecenas Innowacji” i „Innowacyjny Projekt”, a w ramach tej kategorii wyłoniono czterech zwycięzców w podkategoriach: „Innowacje procesu produkcyjnego”, „Innowacje marketingowo-sprzedażowe” oraz „Innowacje produktowo-usługowe”. Tytuł „Mecenasa Innowacji” zdobyła w tym roku firma Asseco Poland S.A. Wyróżnione zostały również firmy: Roche Polska i CD Projekt S.A.

W kategorii „Innowacje procesu produkcyjnego” zwyciężył Instytut Metali Niezależnych. Za „Innowacje marketingowo-sprzedażowe” została nagrodzona firma Pfizer Polska Sp. z o.o. Najlepszą „Innowację produktowo-usługową” w tym roku zgłosiła firma Fibrain Sp. z o.o., a wyróżniona została także Vers Produkcja Sp. z o.o. Sp. k.

Bank Millennium jest Partnerem Strategicznym „Orła Innowacji” od 2015 roku. Bank jest liderem innowacji w sektorze finansowym, co jest wynikiem konsekwentnego rozwoju cyfrowych kanałów kontaktu z Klientami, ale także innowacji jako fundamentu nowej strategii Banku na lata 2018-2020.

Tak o konkursie wypowiedział się przedstawiciel Partnera Strategicznego konkursu, Joao Bras Jorge, prezes Zarządu Banku Millennium: W tak szybko zmieniającym się świecie innowacje to jedyna droga do zdobycia przewag konkurencyjnych. Zbudowanie trwałej zdolności do tworzenia i wdrażania innowacji jest warunkiem przesuwania się w górę w globalnym łańcuchu wartości, tworzenia wyższej wartości dodanej, a w konsekwencji osiągnięcia wyższego wzrostu dochodu narodowego. W Banku Millennium uczymy się być innowacyjni każdego dnia. Laureaci konkursu Orzeł Innowacji 2017 są dowodem na to, że w Polsce jest wiele firm, które myślą nowatorsko i są gotowe do podejmowania ryzyka, zwłaszcza jeżeli chodzi o kreowanie i wdrażanie nietuzinkowych innowacji. Potrafią także do swoich idei przekonać innych.

Wyboru zwycięzców dokonała kapituła konkursu, składająca się z przedstawicieli partnerów inicjatywy: Banku Millennium, Narodowego Centrum Badań i Rozwoju, Politechniki Warszawskiej, KPMG, Agencji Rozwoju Przemysłu pod przewodnictwem organizatora konkursu, dziennika „Rzeczpospolita”.

ŹRÓDŁOBank Millennium