Avaya i Plantronics zapowiedziały nową inicjatywę, której wdrożenie ma na celu usprawnienie pracy ośrodków typu contact centre, a także zadań prowadzonych w środowisku Unified Communications. Pierwszym etapem tej długofalowej współpracy jest wypracowanie kompatybilności i integracji pomiędzy wyselekcjonowanymi modelami słuchawek Plantronics oraz aplikacjami do contact centre Avaya bazującymi na środowisku Chrome, między innymi Avaya Agent for Chrome oraz Customer Engagement on AvayaTM – Google Cloud Platform.
– Plantronics dołożył starań, aby jego biznesowe rozwiązania były łatwo adaptowalne do potrzeb klienta końcowego – powiedziała Nancy Jamison, główny analityk, grupa Customer Contact Centre, Frost & Sullivan. – Zacieśnienie partnerstwa z Avaya, która ma podobną misję, pomogło zdobyć większe zaangażowanie klienta końcowego.
Według ostatniego badania przeprowadzonego przez International Customer Management Institute (ICMI)[1], 71% liderów contact centre uważa, że problemy z systemem oraz niedogodności sprzętowe są głównymi przyczynami stresu pracowników. Twórcy raportu podkreślają również, że pracownicy, którzy są wyposażeni w odpowiednie do rodzaju swojej pracy narzędzia, są bardziej wydajni i osiągają lepsze wyniki.
– Wymogiem numer jeden definiowanym przez naszych klientów jest prostota i łatwość użytkowania – ocenia Mark Monday, wiceprezes i dyrektor generalny zespołu Engagement Solutions w Avaya. – Coraz więcej osób pyta nas w jaki sposób Plantronics i Avaya będą współpracować w celu stworzenia lepszego poczucia więzi z klientem. Poprzez to partnerstwo Plantronics i Avaya integrują możliwości wielokanałowej komunikacji i współpracy z procesami biznesowymi i aplikacjami dla poprawy doświadczeń klientów.
– Zarówno Avaya jak i Plantronics podzielają wizję dostarczania poprawionych rozwiązań komunikacyjnych, które jak wierzymy stanowią wartość dla naszych klientów – powiedział Joe Burton, wiceprezes wykonawczy, Plantronics. – Wspólnie rozwijane rozwiązania zapewnią lepszy dostęp do wielokanałowej komunikacji, czyniąc ją bardziej naturalnym i intuicyjnym doświadczeniem dla ludzi, którzy mogą spędzić dzień przy biurku lub poza nim. Nasze długofalowe partnerstwo, oparte na najlepszych rozwiązaniach obu firm, dostarczy klientom Avaya unikalnych i różnorodnych możliwości, tak aby ich praca była bardziej wydajna i skuteczna.
Avaya i Plantronics współpracują ze sobą od dziesięcioleci. W tym czasie obie firmy wypracowały głęboki stopień technologicznej integracji, która była dla biznesu i contact centre źródłem innowacji w zakresie rozwoju rozwiązań audiowizualnych. Ostatnio, w obrębie projektu Avaya Engagement Assistant, firmy wdrożyły udogodnienie umożliwiające posiadaczom wyposażonej w czujniki słuchawki Voyager Legend UC płynne przeniesienie rozmowy z telefonu komórkowego na komunikator wideo Avaya Scopia na pulpicie komputera bez utraty dźwięku. Rozwiązanie to wykorzystuje kompatybilność Plantronics API z platformą Avaya Engagement Development (EDP) i jest przykładem na to, jak w ciągu zaledwie minut inżynierowie potrafią zintegrować dwie usługi.
– Jako wczesny użytkownik platformy Customer Engagement OnAvaya—Google Cloud, postrzegamy współpracę Plantronics z Avaya jako wygraną dla naszej firmy – podkreśla Susan DeFazio, dyrektor ds. rozwoju w firmie Summertime Potato Company. – W małym biznesie, takim jak nasz podstawą są relacje międzyludzkie, a przecież członkowie zespołu są bardzo różnorodni. Przeniesienie zadań do środowiska chmurowego umożliwia nam elastyczność i zaawansowany multitasking w trakcie obsługi klienta lub kontaktu z dostawcami.
[1] ICMI, Agent Apathy: The Root Cause of Poor Customer Service, April 2015
źródło: Informacja prasowa