Aegon promuje oszczędzanie na naukę dziecka

Ruszyła kampania reklamowa promująca ubezpieczenie Aegon Program Finansowania Studiów + zapewniające dziecku ochronę i możliwość gromadzenia kapitału na naukę. Za koncepcję kreatywną i realizację kampanii w telewizji oraz w internecie dla Grupy Aegon w Polsce po raz kolejny odpowiada Agencja Cyber Kids on Real.

Produkt Aegon Program Finansowania Studiów + został stworzony, by pomóc w zgromadzeniu kapitału na studia dziecka, na wybranej uczelni w Polsce lub zagranicą, przy jednoczesnym zapewnieniu ochrony ubezpieczeniowej. Adresatami kampanii są rodzice dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym, a także ich rodziny.

Ambicją każdego rodzica jest zapewnienie dziecku jak najlepszego wykształcenia. Edukacja wiąże się jednak z wydatkami. Korzystając z zebranych przez nas danych o kosztach studiów, pokazujemy, że odkładając systematycznie nawet niewielkie kwoty, możemy zapewnić dziecku udany start w dorosłe życie – mówi Arkadiusz Chmurzyński, Dyrektor Zarządzający ds. Marketingu i E-commerce w Aegon Polska.

Kampania telewizyjna i digitalowa kieruje na specjalnie stworzoną platformę internetową www.edu.aegon.pl. Ma służyć ona przede wszystkim rodzicom, którzy szukają informacji o realnych kosztach studiów. Z interaktywnego serwisu można dowiedzieć się, na jakie wydatki należy przygotować się podczas planowania edukacji dziecka na wyższej uczelni i jakie są koszty nauki na różnych typach uczelni w różnych krajach. Informacje te pochodzą z publikowanych cyklicznie Raportów Aegon: Koszty studiowania w Polsce i za granicą. Rodzice za pomocą formularza na stronie mogą także skontaktować z przedstawicielem Aegon, który udzieli im szczegółowych informacji.

W ramach kampanii powstał 30-sekundowy spot reklamowy i jego 15-sekundowy skrót, który będzie emitowany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, w tym m.in. w: TVN, Polsat, TVP, na kanałach tematycznych i w internecie. Media plan kampanii obejmuje również displayową kampanię w internecie i na Facebooku.

ŹRÓDŁOAegon