Nationale-Nederlanden partnerem Global Mentoring Walk 2020

Firma Nationale-Nederlanden już po raz drugi została partnerem Global Mentoring Walk. Z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet w warszawskich Łazienkach Królewskich odbył się niecodzienny spacer. Uznani na rynku liderzy spotkali się z kobietami, które do tej roli aspirują. Wśród mentorów biorących udział w wydarzeniu nie zabrakło przedstawicielek Nationale-Nederlanden.

– Angażując się po raz drugi w projekt Global Mentoring Walk Vital Voices, chcieliśmy dodać kobietom odwagi do działania na rzecz siebie i własnego rozwoju. Wspólny spacer, rozmowa i wymiana doświadczeń były dla nas okazją do wzajemnego inspirowania się. Mieliśmy szansę poznać świadome kobiety, odważnie myślące o swoim rozwoju. Cieszymy się również, że z roku na rok mamy coraz więcej mentorów i mentee z naszej firmy, które aktywnie biorą udział w tym spacerze – mówi Aleksandra Paszkiewicz, Chief HR Officer w Nationale-Nederlanden

W poszukiwaniu zmiany

W tym roku Nationale-Nederlanden po raz drugi wspierało inicjatywę Global Mentoring Walk. Polskiej edycji towarzyszy od początku hasło „Walk The Change”, które wpisuje się w działania ubezpieczyciela. Firma jest partnerem projektu Uniwersytet Sukcesu, realizowanego wspólnie z Digital University. Udział w wydarzeniu stanowił kolejne działanie na rzecz rozwoju świadomości kobiet i tworzenia równych szans na rynku pracy.

Spacer z kobietami sukcesu

Za nami dziewiąta edycja Global Mentoring Walk w Polsce. W niedzielę 8 marca 2020, na wspólnym spacerze przedstawiciele biznesu, polityki, organizacji społecznych oraz świata akademickiego spotkali się z ambitnymi uczestniczkami. Wszystkich łączy jeden cel – chcą mieć realny wpływ na swoją rzeczywistość i zmienić świat. Była to okazja do rozmowy o wyzwaniach, z jakimi mierzą się uczestniczki, wymiany doświadczeń oraz zbudowania trwałej relacji mentor – mentee. Organizatorem polskiej edycji wydarzenia jest Vital Voices Chapter Poland.
Exit mobile version