Nowa odsłona kampanii reklamowej UNIQA

  • W czerwcu wystartowała nowa odsłona kampanii reklamowej marki UNIQA.
  • W znanym formacie ponownie zobaczymy Mirosława Zbrojewicza w roli Gruchy z filmu „Chłopaki nie płaczą”, a towarzyszy mu Michał Milowicz, czyli słynny Bolec.
  • W reklamach ubezpieczyciel prezentuje pakiet OC i AC z usługą naprawy na miejscu i sprawną likwidacją po szkodzie.

Kultowe postacie z komedii „Chłopaki nie płaczą” łączą siły w kolejnej odsłonie kampanii UNIQA. W roli głównej zobaczymy występującego już we wcześniejszych reklamach UNIQA Mirosława Zbrojewicza, filmowego Gruchę, do którego pierwszy raz dołącza Michał Milowicz, czyli Bolec. Towarzyszy im oczywiście Bella, nieodłączny piesek chihuhua. Spoty utrzymane są w konwencji filmowej i dowcipnie żonglują nawiązaniami do polskich komedii, dzięki czemu skutecznie budują obecność marki w świadomości konsumentów.

– Dopisujemy nowy rozdział do historii różowego swetra. Tym razem przygotowaliśmy trzy spoty wyświetlane w głównych i tematycznych stacjach telewizyjnych oraz ich odsłony w internecie. To kontynuacja poprzednich kampanii UNIQA, które dzięki zabawnym dialogom i humorowi zostały ciepło przyjęte przez naszych klientów i partnerów. Stawiamy na długoterminową i spójną platformę komunikacyjną, w przypadku której szansa na zapamiętanie marki wzrasta. Wzrasta także pozytywny sentyment i rozważanie naszej oferty – mówi Agnieszka Durst-Wilczyńska, dyrektorka Departamentu Zarządzania Marką, Komunikacji i Zaangażowania Społecznego w UNIQA.

Dwa pierwsze spoty przedstawiają korzyści pakietu OC, który w UNIQA zapewnia m.in. możliwość naprawy pojazdu na miejscu. Trzeci spot koncentruje się na ochronie w ramach pakietu OC+AC oraz na szybkiej likwidacji szkód.

– Cytując klasyka „Ubezpieczamy na wypadek łubudu” – nasi klienci już w ramach podstawowego pakietu OC mogą liczyć na pomoc zarówno na miejscu zdarzenia, jak i  w sytuacji, gdy naprawa wymaga zorganizowania pomocy drogowej i holowania. Z kolei, dzięki pojazdowi zastępczemu, zaoszczędzą na kosztach przejazdu taksówkami lub innymi środkami transportu. Nasz pakiet OC i AC zabezpiecza kierowców na wypadek wielu różnych nieprzewidzianych zdarzeń, zarówno w trasie, jak i na zakupach, czy pod domem, gdzie stoi zaparkowany samochód – zaznacza Wojciech Rabiej, dyrektor zarządzający Pionu Rozwiązań dla Klienta Detalicznego w UNIQA.

Reżyserem nowej reklamy marki UNIQA jest Michał Sabliński. Za kreację odpowiada agencja kreatywna PZL, a za produkcję dom produkcyjny Bomaye. Zakupem mediów zajęły się domy mediowe Arena Media Communications i Value Media.

ŹRÓDŁOUniqa Polska