Allianz Polska wprowadził nową odsłonę serwisu dla klientów – Mój Allianz. Klienci, którzy mają ubezpieczenia na życie i majątkowe, zarówno Allianz, jak i byłej Avivy, znajdą informacje o swoich produktach w jednym serwisie. To jeden z ostatnich kroków w integracji.
Co w nowej odsłonie serwisu Mój Allianz?
Działające od fuzji dwa serwisy zostały zintegrowane. Oznacza to wiele udogodnień dla klientów:
- jeden punkt logowania do swojego konta w Mój Allianz i jedne dane dostępowe
- jeden widok swoich ubezpieczeń na życie i majątkowych (polis/wniosków) oraz zgłoszonych szkód i roszczeń
- jedno miejsce, gdzie klient ma szybki i łatwy dostęp do:
- informacji o zakresie i czasie swojej ochrony oraz terminach płatności składek
- większości swoich polis w formacie PDF
- swoich danych osobowych i kontaktowych (danych profilowych).
- jedno miejsce z dostępem do danych kontaktowych swoich agentów ubezpieczeniowych (jeśli dany klient ma ubezpieczenia obsługiwane przez więcej niż jednego agenta Allianz Polska).
W zależności od posiadanego ubezpieczenia, w serwisie Mój Allianz klient może też dokonać niektórych czynności samoobsługowo, np. zapłacić składkę, zmienić fundusze kapitałowe w ubezpieczeniach na życie, zgłosić wiele zdarzeń, w tym wypadkowych i związanych z urodzeniem dziecka, dołączyć dokumenty o zgłaszanej szkodzie lub zdarzeniu, wybrać wariant rocznicowy dla ubezpieczenia na życie.
– Wdrożenie integracji serwisów dla klienta było kamieniem milowym integracji naszych systemów, szczególnie istotnym ze względu na jakość obsługi. W przyszłości planujemy dalszy rozwój narzędzi cyfrowych, aby jeszcze bardziej usprawnić procesy i dostarczyć klientom spersonalizowane usługi – mówi Tomasz Sroka, koordynator ds. projektów digitalnych w Allianz Polska.
Klienci TFI Allianz Polska oraz uczestnicy OFE Allianz Polska korzystają – jak dotychczas – z odrębnych serwisów obsługowych.