Czternastolatek z Bartochowa zachwycił widzów „The Voice Kids” pięknym głosem i dużą wrażliwością. Marcin Meciejczak zwyciężył plebiscyt PZU – na stronie internetowej programu widzowie oddali na niego aż 57 791 głosów. Nagrodę, 30 tysięcy złotych, młody artysta przekazał na rzecz uzdolnionych muzycznie niepełnosprawnych dzieci z Fundacji Nuta Nadziei
PZU ufundował także Marcinowi nagranie singla „Deszcz i bez” oraz teledysku do tej piosenki. Nad całością czuwali profesjonalni twórcy z branży muzycznej. W wywiadzie dla Polskiego Radia Marcin powiedział, że chce tworzyć muzykę w stylu dark popu, i że dobrze czuje się w nostalgicznych klimatach.
– Cieszymy, że możemy wspierać utalentowanych młodych ludzi. Wierzę, że nagroda, którą ufundował PZU, pomoże Marcinowi rozwinąć skrzydła w branży muzycznej. Dzięki programom takim jak „The Voice Kids” uzdolnione dzieci mogą podążać za swoimi marzeniami i rozwijać talent. Życzę Marcinowi i wszystkim uczestnikom programu wytrwałości i dalszych sukcesów – mówi Anna Janiczek, Dyrektor Zarządzająca ds. Marketingu i Relacji z Klientem.
Teledysk Marcina Maciejczaka ukazuje się po dwóch tygodniach od premiery singla „Deszcz i bez”. Nastolatek miał okazję przy nim pracować z doświadczonymi twórcami. Teledysk wyreżyserował Łukasz Zabłocki, odpowiedzialny m.in. za reżyserię teledysków Natalii Nykiel, Otsochodzi, Pezeta i Kamp. Muzykę skomponował Ashley Hicklin, brytyjski muzyk i producent, który współpracował z Laną Del Rey, a także Martin Brammer, angielski kompozytor znany ze współpracy m.in. z Jamesem Bayem, Johnem Newmanem, czy Ellą Eyre. Słowa piosenki napisał Michał Majak współpracujący z Natalią Nykiel.
PZU był sponsorem popularnego talent show „The Voice Kids” już po raz trzeci. To właśnie w tym programie debiutowały polskie zwyciężczynie dziecięcej Eurowizji – Roksana Węgiel i Viki Gabor. Finał ostatniej edycji ściągnął przed telewizory aż cztery miliony widzów, w głosowaniu wzięło udział 600 tysięcy internautów. PZU ufundował nagrodę w konkursie, a także zadbał o dobre samopoczucie młodych artystów. W strefie relaksu, które PZU urządził obok studia, młodzi ludzie mogli się wyciszyć i odpocząć przed występem.