PZU zadba o bezpieczeństwo pasażerów LOT- u

High altitude photo of puffy clouds lit by the sun.
Największy polski ubezpieczyciel rozszerza ofertę ubezpieczeń dla podróżnych. Pasażerowie lecący za granicę na pokładzie samolotów LOT mogą ubezpieczyć się na wypadek nagłego zachorowania na COVID-19. Polisa dotyczy wyjazdów nieprzekraczających 30 dni i chroni przed wszystkimi mutacjami choroby.

Pasażer ma zapewnioną ochronę już od momentu wyjścia z domu, aż do powrotu. W razie zachorowania na COVID-19 ubezpieczyciel pokryje koszty leczenia oraz wypłaci świadczenie za pobyt w szpitalu. Ochroną objęty jest również bagaż, który do tej pory w takich wypadkach często pozostawiany był bez opieki na lotnisku czy w hotelu.

Polisa zadziała także w sytuacji, gdy podróżny będzie zmuszony odwołać swój lot z powodu zachorowania na COVID-19 lub konieczności odbycia kwarantanny. W takiej sytuacji PZU pokryje poniesione już koszty związane z planowaną podróżą.

 – Zaufanie, jakim się cieszymy, to nie tylko powód do dumy, ale także zobowiązanie. W PZU  nieustannie pracujemy nad tym, by sprostać zmieniającym się oczekiwaniom naszych klientów. Ochrona na wypadek zachorowania na koronawirusa lub odwołania podróży spowodowanego infekcją COVID-19 lub kwarantanną, jest naszą odpowiedzią na potrzeby podróżnych LOT-u w obecnej sytuacji pandemicznej – mówi Małgorzata Sadurska, członek zarządu PZU.

– Ubezpieczenie obejmujące nagłe zachorowanie na COVID-19 zapewnia pasażerom leczenie w razie podróży. W przypadku ubezpieczenia anulowania podróży obejmuje odwołanie podróży z powodu zachorowania na COVID-19 lub obowiązku poddania się kwarantannie Z myślą o naszych pasażerach konsekwentnie poszerzamy naszą ofertę, także w zakresie ubezpieczeń. Dzięki strategicznej współpracy z naszymi partnerami możemy zaoferować pasażerom ubezpieczenie dopasowane do ich potrzeb i oczekiwań. – mówi Michał Fijoł, członek zarządu ds. handlowych LOT.

W ramach współpracy z PZU pasażerowie LOT-u mogą korzystać z trzech wariantów ubezpieczenia. W zależności od wybranego zakresu ochrony, polisa zapewni m.in. zwrot kosztów biletu lotniczego, pokrycie wydatków medycznych nawet do 500 tys. zł, zwrot opłat za transport w nagłych przypadkach lub rekompensatę w przypadku skrócenia podróży. W zależności od rodzaju ubezpieczenia, PZU chroni do momentu rozpoczęcia podróży (w ubezpieczeniu anulowania podróży) lub od wyjścia z domu do czasu powrotu do domu z podróży (w ubezpieczeniu podróżnym bez anulowania podróży). Możliwe jest także wykupienie polisy kompleksowej, zapewniającej ochronę w zakresie wszystkich wymienionych zdarzeń.

Ubezpieczenie obejmujące nagłe zachorowania na COVID-19 lub obowiązek poddania się kwarantannie jest dostępne w ramach wszystkich połączeń w ofercie LOT-u, z wyłączeniem kierunków, które w wyniku sytuacji epidemicznej zostaną wskazane przez Ministerstwo Spraw Zagranicznych jako niewskazane do podróżowania za wyjątkiem niezbędnych przypadków.

Polisę można kupić razem z  biletem lotniczym lub w późniejszym terminie, zarządzając rezerwacją biletu na stronie lot.com.

Więcej informacji dostępnych jest na stronie: https://www.lot.com/pl/pl/ubezpieczenie-podrozne

Exit mobile version