Ubezpieczenia dobrowolne windują sprzedaż Liberty

Liberty Ubezpieczenia zebrało w I kwartale br. ponad 71 mln składki przypisanej brutto (71,05). Firma zanotowała wysoki wzrost składki w segmencie ubezpieczeń dobrowolnych, w tym 22% z Autocasco oraz 59% z polis mieszkaniowych. Na koniec marca br. firma ubezpieczała ponad 517 tys. Klientów[1].

„Wysoka dynamika sprzedaży ubezpieczeń dobrowolnych jest wynikiem realizacji przyjętej przez nas strategii biznesowej. Cały czas koncentrujemy się na dywersyfikacji portfela produktowego oraz rozwoju wielokanałowego modelu sprzedaży. Równocześnie poszerzamy naszą ofertę o nowe rozwiązania wpisujące się w oczekiwania klientów biznesowych, takie jak np. ubezpieczenia dla flot” – podsumowuje Marcin Warszewski, Dyrektor Generalny Liberty Ubezpieczenia.

Z początkiem 2015 r. Liberty odnotowało również wysokie zainteresowanie ofertą dla flot. W tym okresie firma pozyskała pierwszych, dużych Klientów – m.in. centrum medyczne Medicover. Duże floty ubezpieczane są na warunkach umowy generalnej, w ramach której wszelkie ustalenia co do zakresu, ochrony, terminów, czy procesu likwidacji szkód dokonywane są indywidualnie we współpracy z klientem, brokerem lub agentem.

Liberty oferuje także  szeroką gamę produktów skierowanych do klientów indywidualnych, w tym polisy komunikacyjne, mieszkaniowe i turystyczne, a także ubezpieczenia dla MSP. Oferta jest  dostępna u agentów ubezpieczeniowych, brokerów, za pośrednictwem telefonu, internetu oraz w wybranych bankach.

[1] Liczba polis w ochronie

źródło: Liberty