UNIQA wprowadza nowy produkt komunikacyjny pod marką Pevno

  • UNIQA w Polsce stworzyła nową, oddzielną linię ubezpieczeń komunikacyjnych, z myślą o klientach oczekujących szybkiej i prostej oferty.
  • Pevno będzie dostępne zarówno w kanale agencyjnym, jak i direct.
  • Wysoką jakość nowej linii produktowej gwarantuje UNIQA.
  • Sprzedaż ma ruszyć z początkiem lipca br.

Pevno to nowa na rynku oferta ubezpieczeń komunikacyjnych dla osób ceniących sobie prosty proces zakupowy i samoobsługę posprzedażową. Ma odpowiadać na bardziej zróżnicowane potrzeby klientów co do zakresu ubezpieczenia, jak i jego ceny. Moment premiery nowego produktu nie jest przypadkowy. UNIQA w Polsce ma za sobą rekordowy rok pod względem wyników finansowych, jest jednym z najszybciej rosnących ubezpieczycieli na rynku, a to wszystko w 35. rocznicę działalności ubezpieczeniowej w Polsce.

– Korzenie naszej firmy w Polsce sięgają 35 lat, ale koncentrujemy się na teraźniejszości i przyszłości. Jesteśmy w TOP5 największych grup ubezpieczeniowych w Polsce. Moment, w którym dzisiaj się znajdujemy, umożliwia nam podejmowanie odważnych decyzji i inwestowanie w dalszy rozwój. Nasza strategia biznesowa zakłada dotarcie do bardziej zróżnicowanej grupy odbiorców, zarówno pod względem wieku, jak i dochodów. Łatwiej to robić, mając w ręku więcej narzędzi i różne strategie komunikacji. Takie możliwości daje nam Pevno jako komplementarna linia produktowa, zbudowana w oparciu o inne wyróżniki – mówi Marcin Nedwidek, prezes zarządu UNIQA w Polsce.

Klienci, którzy zdecydują się na polisę komunikacyjną OC pod marką Pevno, mogą skorzystać także z opcji ubezpieczenia od zniszczenia pojazdu wskutek pożaru i od kradzieży, ochrony szyb oraz ubezpieczenia zielona karta. W ramach pakietu otrzymają także możliwość rozszerzenia ochrony o następstwa nieszczęśliwych wypadków i assistance.

– Cała oferta została skonstruowana w taki sposób, by zarówno agenci, jak i klienci, mogli łatwo i szybko porównać zakresy w poszczególnych wariantach ubezpieczenia. W ramach ochrony assistance proponujemy zorganizowanie i pokrycie kosztów świadczeń w razie nieprzewidzianych sytuacji na drodze, np. awarii, wypadku, kradzieży czy braku paliwa. Usługa obejmuje m.in. holowanie, pojazd zastępczy czy naprawę pojazdu na miejscu zdarzenia, w zależności od wybranego wariantu ubezpieczenia – wyjaśnia Wojciech Rabiej, dyrektor zarządzający Pionu Rozwiązań dla Klienta Detalicznego UNIQA w Polsce.

Unikalny model dystrybucji

Osią sprzedaży oferty Pevno jest kanał agencyjny, dla którego głównie została stworzona ta linia produktowa. W pierwszym etapie trafi do oferty partnerów z siecią dystrybucji nieprzekraczającą 200 OFWCA (osób wykonujących czynności agencyjne).

– Wdrażamy ten produkt etapami w odpowiedzialny sposób, by mieć możliwość spokojnej oceny jakości i rentowności sprzedaży. Korzystamy z już istniejącej struktury dystrybucji w UNIQA, co oznacza, że nie musimy budować sieci agentów współpracujących od nowa. Wykorzystujemy także istniejące narzędzia i procesy sprzedażowe, co znacznie ułatwia i skraca wdrożenie. Korzyścią dla agentów, ale też klientów, jest jedna kalkulacja, w wyniku której przedstawimy do wyboru dwie oferty: UNIQA i Pevno – mówi Bartłomiej Biały, dyrektor zarządzający Pionu Sprzedaży – Sieć Franczyzowa i Sieci Partnerskie w UNIQA w Polsce.

Oferta Pevno będzie dostępna także w sprzedaży direct. Oferta została skonstruowana w przejrzysty sposób, a cały serwis posprzedażowy klient może wykonać samodzielnie, z wykorzystaniem odrębnej strony internetowej pevno.pl, formularzy oraz konta klienta.

– Dystrybucja w kanale zdalnym będzie oparta na nowej stronie internetowej ze wsparciem sprzedażowym naszego call center. Na pierwszym etapie wdrożenia rozpoczynamy także sprzedaż z jedną porównywarką. Takie podejście umożliwia nam monitorowanie rentowności produktu oraz wysokiej jakości obsługi klientów. Z kolei w procesie posprzedażowym docelowo produkt ma być samoobsługowy. Gwarancję jakości w obsłudze i likwidacji szkód zapewni UNIQA. Klienci wysoko ją oceniają. W badaniu satysfakcji z usług przyznali nam niemal 4,6 punktów w pięciostopniowej skali – podkreśla Mariusz Skoczek, dyrektor zarządzający Pionu Sprzedaży Zdalnej w UNIQA w Polsce.

Sprzedaż oferty ubezpieczeń komunikacyjnych pod marką Pevno ma ruszyć z początkiem lipca 2025 roku.

ŹRÓDŁOUniqa Polska