Zgłoszenie szkody w UNIQA po powodzi i deszczach nawalnych

Twoje mienie zostało uszkodzone w wyniku deszczów nawalnych lub powodzi? Sprawdź, jakie kroki podjąć w pierwszej kolejności i jak zgłosić szkodę.

Co zrobić po wystąpieniu szkody?

  • W miarę możliwości najpierw zabezpiecz swoje mienie przed dalszym zniszczeniem.
  • Wykonaj zdjęcia uszkodzeń i przygotuj sobie ich listę – ta dokumentacja będzie Ci potrzebna do zgłoszenia szkody.
  • Dopiero po wykonaniu dokumentacji zdjęciowej możesz przystąpić do posprzątania nieruchomości i usuwania zniszczonego mienia.

Pamiętaj, że nie musisz czekać z posprzątaniem swojego domu lub mieszkania do czasu zgłoszenia szkody lub wizyty likwidatora. Dokumentacją szkodową będą zdjęcia, które wykonasz przed sprzątaniem.

Jak zgłosić szkodę?

Zachęcamy do korzystania z formularzy online, które są obecnie najszybszą formą rozpoczęcia procesu likwidacji:

lub kontaktu z naszą infolinią: 22 599 95 22.

Zgłaszając swoją szkodę, miej przygotowany:

  • numer polisy,
  • numer rachunku bankowego,
  • dokumentację zdjęciową.

Exit mobile version