Wirtualny Oddział
Osoby z niepełnosprawnością ruchową nie muszą fatygować się do stacjonarnej placówki by załatwić swoją sprawę. Poprzez serwis internetowy Idea Bank udostępnia tzw. wirtualny oddział, w którym klienci mogą wybrać dogodną formę rozmowy z konsultantem tj. chat, audio lub wideo. Klient kontaktując się z wirtualnym oddziałem może uzyskać pomoc i zrealizować wybrane dyspozycje online.
Mobilny Wpłatomat
Osoby z niepełnosprawnością ruchową nie muszą fatygować się do oddziału lub stacjonarnego wpłatomatu-bankomatu, by wpłacić lub wypłacić gotówkę. Przez aplikację mobilną mogą zamówić Mobilny Wpłatomat, czyli specjalne auto z wbudowanym bankomatem-wpłatomatem. Klient ma możliwość zarezerwowania konkretnej godziny, na którą zamówi pojazd. Czas dojazdu wynosi około 30 minut. Wpłatomaty jeżdżą już w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu i Łodzi. Obecnie to jedyna tego typu usługa na rynku.
Mobilni Doradcy
To specjalnie powołana grupa doradców bankowych, którzy dojeżdżają bezpośrednio do klienta. Osoby z niepełnosprawnością ruchową nie muszą fatygować się do stacjonarnej placówki by załatwić swoją sprawę. Idea Bank rozwinął sieć Mobilnych Doradców w całej Polsce, dlatego mogą oni dotrzeć w każde miejsce i obsłużyć klienta w dogodnej dla niego lokalizacji. Klient może umówić spotkanie z doradcą poprzez infolinię.