W minionym roku Getin Bank konsekwentnie wzmacniał swój wizerunek instytucji oferującej innowacyjne rozwiązania z zakresu płatności mobilnych oraz bankowości mobilnej i internetowej. Aby ułatwić Klientom codzienne bankowanie w 2018 roku wprowadzono mobilną autoryzację przelewów, a także wirtualny sejf umożliwiający odłożenie części środków na rachunku oraz wdrożono kompleksowe rozwiązania w zakresie płatności mobilnych. – Dzięki nim możemy zapewnić Klientom jeszcze łatwiejszy i wygodniejszy dostęp do usług i produktów Banku. To dla nas bardzo ważne, aby odpowiadać na zmieniające się oczekiwania naszych Klientów a co za tym idzie stale usprawniać korzystanie z Bankowości Mobilnej i Internetowej – mówi Marta Dałkiewicz, Dyrektor Wydziału Projektów Mobilnych i Internetowych w Getin Noble Banku.
Pierwszym z istotnych rozwiązań, które Getin Noble Bank wprowadził w minionym roku jest mobilna autoryzacja przelewów umożliwiająca zatwierdzanie operacji w Bankowości Internetowej poprzez aplikację Getin Mobile. W przypadku zlecenia operacji na komputerze, Klient dostanie powiadomienie push w aplikacji mobilnej na telefonie i będzie mógł autoryzować transakcję jednym kliknięciem w aplikacji Getin Mobile, bez konieczności przepisywania kodów SMS. – To znacznie wygodniejsze i szybsze rozwiązanie – podkreśla Dałkiewicz.
Ponadto Bank wprowadził praktyczną usługę dedykowaną dla wszystkich, którzy chcą na krótki okres odłożyć część swoich środków. Od tego roku Klienci mogą odłożyć je do wirtualnego Sejfu. – To rozwiązanie przydatne dla tych, którzy chcą mieć kontrolę nad swoimi finansami i stały dostęp do swoich pieniędzy – komentuje Marta Dałkiewicz. Usługa jest dostępna zarówno w aplikacji Getin Mobile, jak i w Bankowości Internetowej. Pieniądze odłożone do Sejfu można bezpłatnie odblokować w dowolnym momencie. Blokada znika natychmiast, więc z pieniędzy można skorzystać od razu w chwili, kiedy rzeczywiście ich potrzebujemy. To przydatna funkcja dla tych, którzy planują swoje wydatki i nie chcą wydać za dużo od razu po otrzymaniu pensji.
Klienci Getin Banku mogą również korzystać z trzech innowacyjnych metod płatności – Google Pay, Apple Pay oraz Garmin Pay. To rozwiązania, które pozwalają dokonywać płatności przy wykorzystaniu urządzeń elektronicznych zamiast tradycyjnych kart płatniczych. Mogą być to urządzenia z oprogramowaniem iOS, Android lub zegarki Garmin. Za codzienne wydatki i usługi Klienci Getin Banku mogą płacić zbliżeniowo za pomocą jednego z urządzeń elektronicznych, które mają pod ręką, bez konieczności fizycznego użycia karty. – To duże udogodnienie dla tych, którzy cenią sobie oszczędność czasu, wygodę, zachowując jednocześnie bezpieczeństwo transakcji – mówi Dyrektor Wydziału Projektów Mobilnych i Internetowych w Getin Noble Banku. Warto zaznaczyć, że usługa Google Pay jest zintegrowana z Bankowością Mobilną, co oznacza, że Klienci mogą również zarządzać swoim portfelem kart w aplikacji, ale także zamawiać karty wirtualne, które można podpiąć do usługi, nie czekając na wysyłkę standardowej karty.
Pod koniec minionego roku Getin Bank udostępnił również nową wersję aplikacji mobilnej Getin Mobile. Udostępniono w niej funkcje 3DTouch dla telefonów z systemem iOS oraz Longpress dla telefonów z systemem Android. – Zmiany, które wprowadziliśmy w 2018 roku zgodne są z najnowszymi technologicznymi trendami, a ich głównym celem jest zaspokojenie potrzeb naszych Klientów. Chcemy poprawiać ich doświadczenia związane z Bankowością Mobilną i sprawiać, by stała się ona jak najprostsza i intuicyjna – podsumowuje Marta Dałkiewicz, Dyrektor Wydziału Projektów mobilnych i internetowych w Getin Noble Banku.