Od kwietnia wszystkie marki ERGO Hestii wprowadziły Bezpośrednią Likwidację Szkód

Bezpośrednia Likwidacja Szkód w Grupie ERGO Hestia funkcjonuje sprawnie i cały czas przybywa klientów, którzy decydują się na taką formę likwidacji. Widzimy, że klienci polecają sobie wzajemnie taką możliwość likwidacji skutków szkody. Wyraźnie widać też zadowolenie klientów z możliwości kompleksowego załatwienia sprawy u swojego ubezpieczyciela – powiedział Marcin Seklecki, zastępca dyrektora Biura Likwidacji Szkód ERGO Hestii.

Towarzystwa, które zdecydowały się na wejście do tego systemu reprezentują ponad 70% klientów ubezpieczeń komunikacyjnych, co oznacza, że tylko 3 na 10 klientów musi likwidować szkodę u ubezpieczyciela sprawcy i nie ma wyboru. Jednocześnie mamy nadzieję, że wkrótce do BLS dołączą kolejne towarzystwa ubezpieczeń i zniknie to kryterium uniemożliwiające każdemu klientowi obsługę jego szkody przez własnego ubezpieczyciela. Aby móc pomóc każdemu, kto się do nas zgłosi poszliśmy o krok dalej. W trosce o najwyższy standard ochrony przyjmujemy każde zgłoszenie szkody klientów ERGO Hestii niezależnie, czy sprawca był ubezpieczony w towarzystwie będącym w porozumieniu w ramach BLS. Wtedy prowadzimy klientów krok po kroku przez cały proces likwidacji. Wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom do absolutnego minimum ograniczyliśmy liczbę dokumentów, które muszą uzupełnić – dodaje Marcin Seklecki, zastępca dyrektora Biura Likwidacji Szkód ERGO Hestii.

Łącznie od 1 kwietnia 2015 roku, od kiedy obowiązuje porozumienie pomiędzy ubezpieczycielami ws. Bezpośredniej Likwidacji Szkód klienci zgłosili do ubezpieczycieli ponad 25 000 szkód. Z tego prawie 25% to klienci Grupy ERGO Hestia.