NAJLEPSZA OBSŁUGA W PLACÓWCE | UBEZPIECZENIA

W kategorii „Najlepsza Obsługa w Placówce” oceniono 10 towarzystw ubezpieczeniowych, w których zrealizowano 2 fale badania poświęcone ubezpieczeniu nieruchomości i ubezpieczeniu wyjazdu turystycznego. Projekt był skupiony na budowaniu pozytywnego doświadczenia klienta podczas kontaktu z towarzystwem ubezpieczeniowym. Satysfakcja była oceniana w 10 obszarach kluczowych z punktu widzenia klienta i ubezpieczyciela. Wykonano 200 wizyt w placówkach i agencjach wyłącznych.

OKIEM LIDERA

PZU

Jarosław Ciuk, dyrektor odpowiedzialny za Sieć Oddziałów PZU To kolejny rok z rzędu na pierwszym miejscu. W tym roku zaskoczenie, bo tylko Państwo uzyskali wynik powyżej 80%. W jaki sposób...

OKIEM REDAKCJI

NAJLEPSZA OBSŁUGA W PLACÓWCE

W kategorii „Najlepsza obsługa w placówce” oceniono 10 towarzystw ubezpieczeniowych, w których w tym roku zrealizowano 2 fale badania poświęcone ubezpieczeniu wyjazdu turystycznego i ubezpieczeniu nieruchomości. Projekt był skupiony...

Exit mobile version