Nowe unikalne aplikacje w Citi Handlowy

Aplikacja Sales Automation

citi_CitiMobile_grafiki-do-google-store_151102_PLW 2015 roku Citi Handlowy wprowadził unikalne, w pełni zdalne rozwiązanie wspierajace proces wnioskowania o kartę kredytową i pożyczkę gotówkową – aplikację Sales Automation.

Działająca na iPadach aplikacja umożliwia w pełni elektroniczny proces wnioskowania o wspominane produkty. Wniosek wypełniany jest online, a Klient składa podpis na ekranie tabletu. Cały proces pozwala zrealizować proces sprzedaży produktu w 100 proc. bez użycia papieru. To nowoczesne rozwiązanie stało się kolejnym ważnym krokiem w wychodzeniu do klienta z nowymi technologiami i ułatwieniami. Zaawansowane technologicznie narzędzie gwarantuje klientom możliwość uzyskania wstępnej decyzji kredytowej w 60 sekund. Aplikacja ta to jeden z podstawowych wyróżników mobilnych doradców Citi Handlowy, którzy działają w 6 największych miastach w Polsce, w najpopularniejszych lokalizacjach (galerie handlowe, kina, lotniska etc.)

 Aplikacja Citi Mobile

Rok 2015 dla Citi Handlowy to między innymi wprowadzenie aplikacji Citi Mobile. Nowa aplikacja to nowy odświeżony design, ale też szereg nowych funkcjonalności. Citi Mobile jest wynikiem pogłębionej analizy zachowań klientów i stanowi odpowiedź na najnowsze trendy rynkowe. Wśród nowości w Citi Mobile znajdują się m.in. możliwość sprawdzenia stanu rachunku bez konieczności logowania do systemu bankowego.

 Nowa aplikacja Citi Mobile ma odpowiedzieć na kluczowe potrzeby klientów. Wyposażona w przejrzystą i intuicyjną nawigację zapewnia łatwy i wygodny dostęp do rachunku osobistego, karty kredytowej oraz lokat i depozytów. Oparliśmy ją o 5 podstawowych nowości, które poszerzają zakres funkcjonalności naszej aplikacji, ale też mają wyraźnie polepszyć satysfakcję klientów korzystających z Citi Mobile, tłumaczy David Mouille, Wiceprezes Zarządu i Szef Sektora Bankowości Detalicznej Citi Handlowy.

Po pierwsze Snapshot

Citi Mobile Snapshot to funkcja, która umożliwia sprawdzenie salda konta i karty kredytowej wraz z 15 ostatnio zrealizowanymi transakcjami – bez konieczności logowania się do systemu.

Po drugie Touch ID

Klienci korzystający z aplikacji przez telefon, który posiada funkcję zapisu odcisku palca, mogą skorzystać z usługi Touch ID. Po zweryfikowaniu odcisku palca, umożliwia ona dostęp do rachunków oraz pełnej historii transakcji.

Po trzecie przelewy do dowolnych odbiorców z kraju i zza granicy

Nowa aplikacja Citi Mobile pozwala klientom na realizację przelewów do dowolnych odbiorców z kraju i zza granicy. Wcześniej funkcjonalność Citi Mobile ograniczona była do zdefiniowanych przelewów. Teraz klienci mogą przelać pieniądze na dowolne konto. Wystarczy wprowadzić dane, potwierdzić ich poprawność, autoryzować transakcję kodem SMS i przelew jest realizowany.

Po czwarte globalność

Nowa aplikacja wzbogacona jest o możliwość przełączenia karty do wybranego rachunku walutowego. Dzięki czemu klienci mogą unikać kosztów przewalutowań przy wypłatach z bankomatów lub płatnościach w euro, funtach i dolarach. Rachunki walutowe w Citi Handlowy prowadzone są za 0 zł, a przepięcie karty do konta walutowego także nie wiąże się z żadnymi kosztami. Dotychczas, taka funkcjonalność była dostępna przez Citibank Online oraz CitiPhone.

 Po piąte mobilna aktywacja karty

Nowa aplikacja Citi Mobile pozwala klientom szybko i wygodnie aktywować kartę. Wystarczy tylko kliknięcie w aplikacji, by karta była gotowa do użytku.

Po szóste to klient zarządza

Nowe Citi Mobile pozwala na intuicyjne zarządzanie odbiorcami przelewów i płatności w tym: dodawanie, usuwanie oraz edycję ich danych. Poprzez aplikacje klienci mogą także zarządzać swoimi lokatami oraz sprawdzić szczegóły swojego rachunku brokerskiego.

Po siódme co dobre pozostaje

W nowym Citi Mobile nie brakuje też dotychczasowych funkcjonalności, które cenione były przez klientów. W ramach aplikacji istnieje więc nadal możliwość doładowania telefonu, sprawdzenie aktualnych kursów walut a także możliwość skorzystania z usługi Fotokasa, co pozwala klientom na błyskawiczne opłacenie rachunków za pomocą kodów 2D.

Nowe Citi Mobile dostępne jest na systemy operacyjne iOS i Android. Te dwa stanowią dzisiaj około 90% rynku. W tzw. wersji light Citi Mobile będzie dostępne dla wszystkich pozostałych systemów. Aplikacja Citi Mobile nie przechowuje żadnych danych finansowych ani informacji o produktach klientów. Wiarygodność połączenia zapewnia certyfikat Extended validation SSL (EV SSL). Transmisja danych zabezpieczona jest protokołem TLS z algorytmem szyfrującym AES_256 oraz kluczem RSA o długości 2048 bitów.

Exit mobile version