Credit Agricole Bank Polska udostępnił swoim klientom nową wersję serwisu internetowego CA24 eBank. Oprócz nowego wyglądu serwis został wyposażony także w szereg przydatnych funkcji, m.in. do zarządzania kartami czy domowymi finansami.
– Nowy serwis internetowy to nasz kolejny już duży krok w obszarze bankowości elektronicznej. W najbliższym czasie chcemy się skupić na rozwoju CA24 eBank i równolegle rozwijać aplikację CA24 Mobile. Nadal będziemy dbać o bezpieczeństwo oraz o użyteczność naszych serwisów – mówi Janusz Kępiński, dyrektor Departamentu Bankowości Internetowej i Mobilnej w banku Credit Agricole.
Bezpieczeństwo danych i środków klientów jest dla Credit Agricole kwestią priorytetową. W nowym serwisie bank zwiększył bezpieczeństwo logowania, a także wprowadził tzw. obrazek bezpieczeństwa. Stanowi on dodatkowe zabezpieczenie i pewnego rodzaju hasło, dzięki któremu klient już podczas logowania może upewnić się, że korzysta z właściwego serwisu transakcyjnego. Rozwiązanie jest proste i wygodne, wybrana grafika pojawia się za każdym razem podczas logowania do serwisu.
Użytkownicy nowego eBanku w prosty sposób mogą zarządzać swoimi kartami płatniczymi – sami zmienią kod PIN, odblokują kartę czy zamówią nową. Łatwiej im będzie także zarządzać swoimi finansami. Bank przygotował tzw. menadżera finansów, który kategoryzuje wydatki i w prosty sposób prezentuje, na co wydajemy najwięcej pieniędzy. Pomocny w analizie ogólnej sytuacji będzie także ekran bilansu środków i zobowiązań. Pokazuje on w jednym miejscu środki dostępne na rachunkach bieżących, oszczędnościach i inwestycjach oraz zobowiązania na kartach kredytowych oraz kredytach.
Bank pomyślał o klientach niewidomych i niedowidzących. Nowy serwis internetowy został wyposażony w tzw. wersję kontrastową, która ułatwia odczytywanie treści osobom słabo widzącym. Klienci niewidomi mogą skorzystać z programów typu screen reader i obsługiwać system na podstawie odczytywanych przez zewnętrzne oprogramowanie nazw przycisków, etykiet czy innych treści ekranowych.