INSTYTUCJA ROKU 2021/2022 - PODSUMOWANIE ROCZNE

NAJLEPSZA OBSŁUGA W PLACÓWCE

W ciągu roku w ramach 4 fal badania odwiedziliśmy 520 placówek w 13 bankach, pytając o różne produkty i usługi bankowe. Projekt był realizowany...

NAJLEPSZA OBSŁUGA W KANAŁACH ZDALNYCH

Poprawnie działające zdalne kanały obsługi klienta to dziś konieczność w każdym banku, dla którego ważne jest zadowolenie klienta. Poprawne działanie to nie tylko dobre...

NAJLEPSZA BANKOWOŚĆ INTERNETOWA & NAJLEPSZA APLIKACJA MOBILNA

Bankowość internetowa, a coraz częściej aplikacja mobilna to dziś główne, a w coraz większym udziale jedyne kanały kontaktu przeciętnego klienta z bankiem. To na...

NAJLEPSZY ZDALNY PROCES OTWARCIA KONTA

Na przełomie roku po raz kolejny porównaliśmy i oceniliśmy zdalne procesy założenia rachunków osobistych. W projekcie wzięło udział 13 banków, w których założono 135...

NAJLEPSZA OBSŁUGA HIPOTECZNA

Za nami bardzo wymagający rok jeśli chodzi o intensywność pracy doradców obsługujących hipoteki. W poprzednio ocenianym okresie trudności z obsługą ciągle napływających wniosków były...

NAJLEPSZY BANK DLA FIRM

Za nami już szósta edycja rankingu najlepszego banku dla firm, podczas której mikroprzedsiębiorcy pytali o ofertę dla swojej firmy. Tradycyjnie, poza rozmową w placówce,...

Społeczny wymiar bankowości