ZWYCIĘZCY 7. EDYCJI INSTYTUCJI ROKU (2021/2022)
INSTYTUCJA ROKU 2021/2022 - PODSUMOWANIE ROCZNE
NAJLEPSZA OBSŁUGA W PLACÓWCE
W ciągu roku w ramach 4 fal badania odwiedziliśmy 520 placówek w 13 bankach, pytając o różne produkty i usługi bankowe. Projekt był realizowany...
NAJLEPSZA OBSŁUGA W KANAŁACH ZDALNYCH
Poprawnie działające zdalne kanały obsługi klienta to dziś konieczność w każdym banku, dla którego ważne jest zadowolenie klienta. Poprawne działanie to nie tylko dobre...
NAJLEPSZA BANKOWOŚĆ INTERNETOWA & NAJLEPSZA APLIKACJA MOBILNA
Bankowość internetowa, a coraz częściej aplikacja mobilna to dziś główne, a w coraz większym udziale jedyne kanały kontaktu przeciętnego klienta z bankiem. To na...
NAJLEPSZY ZDALNY PROCES OTWARCIA KONTA
Na przełomie roku po raz kolejny porównaliśmy i oceniliśmy zdalne procesy założenia rachunków osobistych. W projekcie wzięło udział 13 banków, w których założono 135...
NAJLEPSZA OBSŁUGA HIPOTECZNA
Za nami bardzo wymagający rok jeśli chodzi o intensywność pracy doradców obsługujących hipoteki. W poprzednio ocenianym okresie trudności z obsługą ciągle napływających wniosków były...
NAJLEPSZY BANK DLA FIRM
Za nami już szósta edycja rankingu najlepszego banku dla firm, podczas której mikroprzedsiębiorcy pytali o ofertę dla swojej firmy. Tradycyjnie, poza rozmową w placówce,...
Społeczna Odpowiedzialność Biznesu
Od finansów społecznie odpowiedzialnych (CSR) do finansów zrównoważonych (ESG)
Jubileuszowo, bo już po raz piąty w ramach projektu Instytucja Roku oceniane są działania instytucji finansowych...