Podążanie za głosem klienta. Nowoczesne  rozwiązania i placówki, promowanie edukacji finansowej

eurobank w 2016 roku równolegle poprawiał funkcjonalność aplikacji mobilnej jak i dostosowywał sieć placówek do oczekiwań klientów. Wprowadził również płatności mobilne w technologii HCE.

HCE

  • instrukcja-płatności HCEPłatności mobilne w technologii HCE są przełomem – przenoszą zalety karty zbliżeniowej do telefonu. eurobank wprowadził tę usługę w lutym 2016 r.
  • Kluczową zaletą HCE w porównaniu do wcześniejszych technologii jest możliwość dokonywania płatności bez wymiany karty sim w telefonie, oraz bez względu na operatora GSM.  Technologia HCE umożliwia wydanie karty płatniczej w postaci elektronicznej na urządzeniu mobilnym
  • Płatność w technologii HCE jest wygodna. Nie odbiega ona od płacenia kartą zbliżeniową. Należy tylko przyłożyć odblokowany telefon do terminala płatniczego. Przy kwotach powyżej 50 zł transakcja musi zostać potwierdzona PIN-em.
  • Eurobank dla wygody klientów zdecydował się na prezentowanie na telefonie wizerunku karty z danymi transakcji. Klient o razu otrzymuje powiadomienie mobilne o przeprowadzonej transakcji.
  • Płatności HCE są również bezpieczne: klient sam decyduje, kiedy włączyć NFC i dokonać płatności. Ich zaletami jest również brak dodatkowych kosztów, zarówno związanych z instalacją, jak i użytkowaniem HCE.

Aplikacja mobilna

  • Apple_WatchApple Watch – sprawdzenie stanu konta oraz otrzymywanie powiadomień mobilnych.
  • Wakacje kredytowe w aplikacji mobilnej.
  • Zlecanie przelewów do ZUS i US, możliwość pobrania potwierdzenie operacji w formie PDF.

Klient w centrum

  • PlacowkaSpecjalnie wydzielona jednostka – Voice of Customer w 2016 r. kontynuowała zbieranie opinii klientów ze wszystkich możliwych źródeł (m.in. placówek, Internetu, Call Center czy Social Media).
  • W 2016 r. klienci zaczęli uczestniczyć w procesie tworzenia produktów bankowych poprzez udział w warsztatach projektowych. Dzięki temu od pierwszej fazy tworzenia nowej oferty bank mógł elastycznie dostosowywać parametry do konkretnych oczekiwań klientów.
  • eurobank w ponad 100 placówkach oferuje klientom bezpłatne WIFI. W ostatnim czasie bank koncentrował się na zwiększeniu komfortu klienta. Na podstawie zebranych opinii zdecydowano się zmienić aranżację placówek – stanowiska do obsługi klienta zostały zastąpione przez bardziej komfortowe. Kolejne placówki będą sukcesywnie modernizowane w najbliższym roku.

Edukacja

  • Bank stara się edukować mobilnie. Użytkownicy urządzeń mobilnych z systemem Android mogą pobrać aplikację „eurobank dla dzieci”.
  • Równolegle bank kontynuował edukację poprzez platformę Twoje Finanse w serwisie money.pl. W tym serwisie eksperci banku dzielili się wiedzą na temat finansów – przekazywali praktyczne rozwiązania dotyczące oszczędzania, inwestowania, jak również radzili jak wybrać konto, które najlepiej odpowiada naszym potrzebom.
  • Kolorowanka edukacyjna „Kredziaki oszczędzają” to nauka poprzez zabawę ukierunkowana nie tylko na zdobywanie wiedzy, ale także rozwijanie wyobraźni i samodzielności. Zachętą do dalszej nauki dla najpilniejszych uczniów, którzy wypełnią wszystkie ćwiczenia, jest świnka-skarbonka – dostępna w placówkach.
  • Aplikacja „eurobank dla dzieci”, dostępna na smartfony i tablety w systemie Android, wprowadza najmłodszych w tajniki oszczędzania i mądrego wydawania pieniędzy. Grając z Kredziakami, dziecko uczy się, jak wyglądają pieniądze, jak dzielić finanse, na co zwracać uwagę podczas zakupów. Użytkownicy aplikacji mają do wyboru trzy gry edukacyjne: Kredziaki oszczędzają, Zarabiaj z Ryskiem oraz Kredziaki w restauracji. Aplikacja jest dostępna w Google Play.