Santander Bank Polska już od 3 lat z powodzeniem realizuje innowacyjny program szkoleń dla doradców z sieci oddziałów z wykorzystaniem wirtualnej rzeczywistości. Szkolenia te są w pełni multimedialne, zaprojektowane z inicjatywy i przy udziale pracowników banku. Wyjątkowość tego projektu polega na tym, że do zakończenia szkolenia, poza wiedzą merytoryczną, wymagane są reakcje niewerbalne szkolonego jak gesty czy empatia.
Dzięki temu osiągamy u odbiorców maksymalny efekt skupienia w rzeczywistym środowisku pracy, nie wykorzystując przy tym stacji roboczych ani specjalnie przygotowanych przestrzeni.
Podnoszenie kompetencji doradców w oddziałach z wykorzystaniem nowych technologii to kolejny sposób na zapewnienie najwyższych standardów obsługi klientów w Santander Bank Polska. W przyszłości VR zastąpi szkolenia e-learningowe i zmniejszy liczbę szkoleń stacjonarnych dla sieci. W Santander Bank Polska z powodzeniem testujemy to rozwiązanie, obserwując jakościowy skok przyswajanej wiedzy oraz coraz wyższy stopień zainteresowania tą technologią wśród pracowników. Imersja, czyli poziom zaangażowania użytkownika w doświadczenie i naturalność prezentowanego w świecie wirtualnym środowiska, już dzisiaj pomaga naszym doradcom lepiej obsługiwać klientów.